Activiteiten van Arend Nagel

1. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Brasserie Oostereiland

Afgelopen week bij dit restaurant gegeten als onderdeel van een 'hap en stap' arrangement. Na een vaartocht op het Markeermeer kwam onze groep aan bij dit restaurant voor het hoofdmenu. ik heb 'Fish and Chips' besteld. Terwijl ik geen grote eter ben, was dit gerecht echt onvoldoende om de honger ook maar engizins te stillen. Met een hongergevoel ben ik (maar dat goldt voor meerdere mensen uit onze groep) weer verder gegaan met de stadswandeling. De brasserie zit op een prachtige locatie om een drankje te doen, maar om te eten zijn er betere restaurants in Hoorn

2. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Straks

Heerlijk gegeten met een grote groep mensen. Uitstekende kaart en overheerlijk eten in een goede sfeer. Vriendelijke bediening die ons een goed wijadvies konden geven bij de verschillende gerechten.

3. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Dara
    Internationaal Amersfoort

Met een grote groep op een zaterdagavond gegeten bij Dara. Gezellig restaurant, we hadden een plaatje op de eerste verdieping met de groep. Het is helaas niet mogelijk om voor het terras te reserveren, daar is het dus altijd afwachetn of er plaats is.

Het eten was heerlijk en erg goed. Vriendelijke bediening, wel had men het moeilijk om de juiste drankjes te brengen. Dat ging meerdere keren mis.

4. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Puur Smaeck

Gezellige avond met heerlijk eten. Hoewel het dinsdagavond was, was het restaurant gezellig druk waardoor er een prima sfeertje hing.

Heerlijk gegeten, met een aantal uitstekende gerechten. Prima bedieining, en goede menusuggesties.

Ik heb gezien dat ze er een groot terras hebben. Wij komen deze zomer zeker weer een keer terug.

5. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Dorsthuys Demmers

Heerlijk gegeten de dag voor Kerst. Restaurant uitermate sfeervol in kerstsfeer. Het eten was zoals iedere keer weer heerlijk. Een uitermate vriendelijke en hulpvaardige bediening.

Na het eten nog lang aan tafel gezeten met een drankje. Heerlijk om dit te kunnen doen zonder 'weggekeken' te worden.

6. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Las Palmas
    Internationaal Rotterdam

Wij hebben in de week voor kerst met een groep (14 personen) gegeten in Las Palmas. Prima ontvangst, ook door Herman, waarbij alle ruimte was om met hem even een praatje te maken.

Na een uurtje geborreld te hebben zijn we, nadat het Oestermeisje rond was geweest, aan het diner gegaan. Heerlijk gegeten. Persoonlijk wel het idee dat de visgerechten iets meer bijzonder zijn dan de vleesgerechten. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dit restaurant is een aanrader. Zeker voor zakelijke diners. Je loopt ook nog kans een BN'er tegen te komen. Voor mensen die er niet tegen kunnen om te zien wat ze eten is het wel goed om te weten dat alles wat je eet ook zichtbaar is in het restaurant.

7. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Schoonoord
    Oost-Europees Oosterbeek

Heerlijk gegeten met mijn projectteam afgelopen vrijdag. Gezellige locatie, goed parkeren en erg vriendelijk personeel. Eerst een uurtje geborreld en daarna aan tafel gegaan.

Een beperkte kaart maar met voldoende afwisseling. De gerechten zijn van erg hoge kwaliteit.

8. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Dorsthuys Demmers

Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond. Niet al te lang wachten voor een prima tafeltje op het terras. Daar hebben we vervolgens de rest van de avond gegeten, zonder dat er door de bediening gehaast werd.

Het eten was heerlijk en van prima kwaliteit.

Een aanrader voor als je in Baarn eten wilt.

9. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor De Kabouterhut
    Pannenkoekenhuis Amersfoort

Uitstekend restaurant voor een goede pannekoek. Op een zomerse zondagmiddag hebben wij hier heerlijk gegeten.

10. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Porto d'Oro

Na een hele lange tijd niet meer gegeten te hebben in dit restaurant weer eens een keer terug geweest. Wat een verschil met vroeger, kwaliteit is achteruit gehold.

De shoarma was nog wel aardig, de patat was niet goed gebakken en het broodje was veel te oud.

In de zaak was het een rommeltje. Voorlopig kom ik hier niet meer.

1,5
  11. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Bistro 't Kannetje

Gezellig restaurant in het Centrum van Amersfoort waar ik al vaak geweest ben. Deze keer voor een grote groep gereserveerd. Ook dat was prima geregeld.

Er prima ingerichte sfeervolle bovenkamer met open haard. Heerlijk eten en een vriendelijke en behulpzame bediening.

Een echt toprestaurant!

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  13. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor De Lage Vuursche

Restaurant prachtig omgetoverd in kerstsfeer, wat een ambiance. Prachige kaart met heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader. Hier rij ik een stukje voor om!

14. Nog een keer terug geweest voor het Diner. Beperkte kaart, maar het is allemaal wel erg lekker. Aanrader voor als je toch in Bunschoten bent.

15. Goede eetgelegenheid. Een prima locatie om te lunchen. Vlotte bediening, zelfs op de drukke zaterdag. Last but not least. Een goede kaart met heerlijke gerechten.

16. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Schlemmer

Sfeervolle eetgelegenheid vlakbij het Plein in Den Haag. Een aantrekkelijke kaart en vriendelijk personeel. Heerlijk eten in een sfeervol en gezellig restaurant.

17. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Landgoed De Bronzen Wereld

Goede locatie met een heerlijk buffet. Ik ken het restaurant al jaren en nu waren we na lange tijd weer eens in de omgeving. Het eten is heerlijk en er is volop keuze, dus voor ieder wat wils.

Minpunt is dat het niet echt druk was op de betreffende avond. Dat komt de sfeer in het restaurant niet ten goede.

18. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Fouquet

Uitstekende eetgelegenheid. De serre is bij een mooie avond een prima plaats voor een goed diner, en geeft ook het idee dat de groep iets afgescheiden is van de overige gasten. Uitstekende en vriendelijke bediening, een mooie menukaart en heerlijk eten. Dit restaurant is een aanrader voor een uitstekende culinaire avond.

19. Arend Nagel's profielfoto
    Arend Nagel heeft een recensie geschreven voor Prins Heerlijk

Wij hebben een uitstekende avond gehad in dit restaurant. Gezellige feer en een prima kaart. Het eten is ook heelijk.

Oudere updates