• Lid sinds 11 januari 2017

El Toro

Tokyoto

La Cubanita

Zaandam

Aranka heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aranka's profielfoto
    Aranka heeft een recensie geschreven voor El Toro
    Zuid-Amerikaans Zaandam

Eten is uitstekend, ontzettend lekker. Ik ga hier graag naar toe om onbeperkt spareribs te eten.

Echter de bediening is ontzettend slecht. Vaak is het personeel wel aardig, maar het lijkt alsof hier niemand zijn eigen wijk heeft om in de gaten te houden/te bedienen. Binnen een paar minuten kan er bijvoorbeeld vijf keer gevraagd zijn of er nog wat te drinken is gewenst door verschillende personeelsleden. In het begin niet zo storend, maar hoe langer je zit hoe vervelender dit wordt.
    Ook zijn de stoelen vrij hoog en massief, waardoor het in mijn ogen niet overzichtelijk werkt en het de bediening niet bevorderd. Het oogt hierdoor ook kleiner en voller.

De WC's waren niet goed schoongemaakt tijdens twee van mijn bezoeken, het prullenbakje waar het maandverband e.d. in gegooid kan worden waren niet geleegd en/of schoongemaakt, waardoor dit er zeer onsmakelijk uit zag. Ik had beide keren rond 18:00 gereserveerd, dus ik betwijfel of de WC's gecheckt worden voordat el Toro opengaat.

2. Aranka's profielfoto
    Aranka heeft een recensie geschreven voor Patmos

Ontzettend lekker eten, kwaliteit is consistent, nog nooit slecht geweest. Bediening is vriendelijk en snel, als er tijd is maken ze vaak nog even een praatje. WC's zijn altijd schoon en netjes.

Ik kom hier geregeld met plezier!

3. Aranka's profielfoto
    Aranka heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Eén van mijn favoriete vestigingen van La Cubanita! De meeste tapas zijn heerlijk gemaakt, bediening is top en de verschillende cocktails zijn ook goed gemaakt.

4. Aranka's profielfoto
    Aranka heeft een recensie geschreven voor Jopenkerk
    Nederlands Haarlem

Ontzettend lekker gegeten hier. Prachtige locatie in het centrum van Haarlem.
    We werden goed geadviseerd door de bediening welke biertjes goed bij het eten zouden passen. Verschillende drankjes hadden zij niet, maar stonden wel op de kaart. Desondanks werd er meteen een passend alternatief geboden, top!
    De verschillende personeelsleden die we aan de tafel hadden waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
    De fooi was welverdiend.

5. Aranka's profielfoto
    Aranka heeft een recensie geschreven voor Tokyoto

Ik kom hier wel vaker, in mijn ogen éen van de beste sushi restaurants in de Zaanstreek. Nori-vellen zijn altijd knapperig, waardoor je merkt dat het vers gemaakt wordt. Hierdoor duurt het soms wel wat langer, maar dat vind ik minder belangrijk omdat de smaak verder uitstekend is.
    De bediening is altijd vriendelijk, echter, de laatste keer werden wij door een bepaald lid van de bediening ontzettend arrogant behandeld. Ze was kortaf en snauwde, wat ik niet gewend ben bij Tokyoto. Het leek er op dat zij er niet veel zin in had om te werken die avond. Verder leek het er op dat er wat fout ging in het begin, aangezien verschillende tafels, inclusief de van ons, het formulier om te bestellen pas na een half uur terug kregen. Dit heeft er tot geleid dat ik geen fooi heb gegeven dit keer, jammer.
    Verder blijft de sfeer wat kil en is de ruimte ontzettend groot, maar staan de tafels dicht op elkaar. Dit doet een beetje 'vreetschuur' aan.