• Lid sinds 19 december 2016

Athina

Emmen

Rhodos

Breda

Aram heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aram's profielfoto
    Aram heeft gereageerd op een recensie van De Eetkamer
    Van restaurant

Fijn om te horen dat u een leuke avond heeft gehad, zo zorgt u er voor dat ons vak een feestje blijft. Dank u wel. We zien u graag terug.

2. Aram's profielfoto
    Aram heeft gereageerd op een recensie van De Eetkamer
    Van restaurant

Fijn dat u tevreden was. Maar als u aan had gegeven dat u kinder porties had gewild dan hadden we dat geregeld. Misschien een weetje voor de volgende keer.

3. Aram's profielfoto
    Aram vindt de recensie door Sandra voor De Eetkamer leuk
    Internationaal Wernhout

Shared dining met 4 personen. Alles op en top! Er werd rekening gehouden met allergie en wensen. Alles smaakte prima, maar was wel heel veel. We zijn ontzettend goed verzorgd, de hele avond, we komen zeker terug!

4. Aram's profielfoto

Gezellige sfeer.

5. Aram's profielfoto
    Aram vindt de recensie door Marian voor De Eetkamer niet leuk
    Internationaal Wernhout

Slechte, ongemotiveerde en niet al te slimme gastheer: heeft nog heel wat in de Horeca te leren!!! Je wordt NIET met open armen ontvangen: de gastheer weet volgens mij niet wat werken is...

Destijds snapte hij de Horecaregels tijdens de corona ook al niet. Zijn uitleg was dat hij gesloten moest zijn, omdat er volgens hem 1,5 meter afstand per persoon moest zijn??? De 1,5 meter afstand in de Horeca telde uiteraard per tafel i.p.v per persoon!!! Aan de andere kant nam hij het ook weer niet al te nauw met de sluitingstijd (toen het restaurant wel open was tijdens de corona): langer dan 21.00u was geen enkel probleem???

De Eetkamer is maandagavond open, echter de gastheer gaf op een maandagavond net iets voor 18.30u aan te willen sluiten omdat er op dat monent geen reserveringen waren en de keuken al gesloten was??? Met zo'n houding vind ik het niet vreemd dat er geen reserveringen komen!

Blijkbaar wil de Eetkamer alleen maar geld verdienen als het hun uitkomt: spontaan langskomen moet je niet doen, want daar kan de gastheer niet mee omgaan.
    Ik snap dat de Eetkamer personeel zoekt: mijn advies zou zijn begin met de gastheer...

6. Aram's profielfoto
    Aram vindt Ons Behaeghen niet leuk