• Lid sinds 28 augustus 2013

Beoordelingen

1. O Sole Mio

Amersfoort
Nieuwe recensie

antonio Ganau heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. antonio Ganau's profielfoto

Beste,
    Spijtig dat u een slechte ervaring hebt gehad. Dit is niet waar wij voor staan. Helaas gebeurt het dat dit voorkomt. Iedereen heeft wel eens een mindere dag of een minder moment.
    Hebt u het aangegeven bij het bedienend personeel? Wij zullen altijd ons best doen om zo snel mogelijk dit op te lossen. Een nieuwe pizza of een ander gerecht is voor ons geen probleem. Graag vernemen wij dit in het restaurant en liever niet als een recensie. Nu kunnen wij er helaas niks meer aan doen.

2. antonio Ganau's profielfoto

Beste Martin,

Jammer van deze ervaring bij ons, en inderdaad water serveren wij naast een consumptie, bij medicijnen of naast wijn. Maar deze kost 4,75 euro. Naar boven afronden omdat u boos bent of omdat u de prijs eigenlijk niet kent..?
    Dat er iets met een pizza verkeerd is gegaan kunnen wij ons ook nog voorstellen, maar wij maken ze gewoon nog zoals we dat hier al ruim 40 jaar doen.
    Afgelopen 2 weken hebben wij last gehad van reserveringen die of niet op kwamen dagen of op het allerlaatst (5 minuten voor tijd, 8 personen, dit is slechts 1 voorbeeld) afbelden, dit terwijl zoiets vrijwel nooit op deze manier gebeurt bij ons. Dit geeft ons te denken. En nu komt u met een slechte ervaring daar ook nog bij. U weet nog precies hoe de pizza een jaar geleden was? Verder bent u niet meer geweest? En heeft u dit direct gemeld dezelfde avond, want dat is niet bij mij of mijn compagnon geweest. Dit hadden wij graag vernomen dan. Al met al een spijtige gang van zaken maar een aantal dingen kloppen niet aan uw verhaal. Wij reageren, zoals u kunt zien, ook bijna nooit op wat voor recensie dan ook, tenzij deze echt opvalt...

3. antonio Ganau's profielfoto
    antonio Ganau heeft gereageerd op een recensie van O Sole Mio

Mevrouw verwachtte een blaadje basilicum op een pasta carbonara, die zij zonder spek wou. Inderdaad had mevrouw gebeld voor glutenvrij, wij hadden aangegeven dat wij pasta gluten vrij hebben en anders verse vlees of vis gerechten. Als mevrouw verwacht dat wij dan alles glutenvrij hebben is dit een aanname. Even vragen en er is duidelijkheid. Een alternatief hadden wij deze keer niet voor het koekje bij de koffie, had mevrouw helaas ook niet naar gevraagd. Twee van de drie gerechten wilde zij graag aangepast hebben wat eigenlijk niet gepast is, maar wij denken graag mee met onze gasten. Een pasta carbonara zonder spek is simpelweg geen carbonara meer en dan word de smaak inderdaad wat 'vlak'. U hebt de gerechten eigenlijk zelf een beetje verpest. U hebt de italiaanse keuken een twist van uzelf willen geven. Al met al teleurstellend dat wij de schuld krijgen van iemand die geen verstand van italiaans eten heeft.

4. antonio Ganau's profielfoto
    antonio Ganau heeft O Sole Mio toegevoegd als favoriet restaurant