anton heeft nog geen foto toegevoegd

1. anton's profielfoto

Beste Lizzy Weetiknie
    op 04/05 was niet gegaan zoals dat hoort . slecht geregeld indrdaad !! Rond 18:40: uur was ons computer/internetsysteem buiten werking geweest door een storing gecombineerd met een ongekende drukte bij ons in de zaak. daardoor liept alles even vast . Hier bent u de dupe van geweest en dat hoort natuurlijk niet. we willen ons als team daarvoor verontschuldigen.en we zullen in het vervolg ons best doen om dit soort fouten niet meer te laten gebeuren. hoop u ons in toekomst nog een keer kans geeft .
    met vriendelijk groet .
    antonchan Asain Boulevard

2. anton's profielfoto

Beste Huma,

Onze excuses dat het afrekenen niet helemaal verlopen is zoals dat zou horen, er zijn soms grote groepen die binnenstappen rond dezelfde tijd waardoor het bij de balie enorm druk kan zijn, daarom is het ook mogelijk om aan tafel af te rekenen, zowel contant als met de pin om dit soort misstanden te voorkomen.
    In het vervolg zullen wij hier meer op letten.
    Ik hoop dat u hiermee ons een nieuwe kans wilt geven en wellicht tot de volgende keer.

3. anton

4. anton's profielfoto
    anton heeft gereageerd op een recensie van Asian Boulevard | Kimchi Boulevard
    Van restaurant

Beste Ari, allereerst willen wij graag onze excuses aanbieden dat de avond zo gelopen is. Op drukkere dagen, voornamelijk in het weekend werken wij met rondes. Het kan dus voorkomen als u niet op tijd heeft gereserveerd dat de tweede ronde al volgeboekt is, u kunt dan tot een bepaalde tijd eten. Dat neemt niet weg op wat voor manier het desbetreffende personeelslid dit na u over heeft gebracht, dit had op een andere manier moeten gebeuren. Ook zij vindt het erg vervelend dat het zo gelopen is en het was niet haar bedoeling. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen in ons restaurant. Met vriendelijke groet, Kim namens Kimchi Boulevard

5. anton's profielfoto
    anton vindt de recensie door Soof voor Mo-Jo leuk

Binnen is het serieus koud. De bediening weet niet waar ze mee bezig zijn. Tafels worden niet afgeruimd.

6. Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten en de sfeer was uitstekend. Het bedienend personeel had alle aandacht voor ons .Wij zullen er zeker terugkomen.

7. anton's profielfoto

Beste Harry en Willy van Gestel,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie ! Wij hechten hier veel waarde aan.

Wij ontvangen jullie graag nog vaak bij Asian Boulevard.

team asian boulevard

8. anton's profielfoto
    anton heeft gereageerd op een recensie van Asian Boulevard | Kimchi Boulevard

Beste Antoine van Gaal,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie !

Wij hopen u dan ook nog vaak te mogen ontvangen in een van onze restaurants.

9. Antoine van gaal

Een aanrader voor mensen die van leker eten houden. Goede service en super eten. Aanwinst voor Tilburg.

10. Super lekker en veel gegeten!! Service was prima ondanks de drukte van 1ste paasdag!! Geen klachten, alleen jammer dat er geen drankarrangement was waardoor de prijs redelijk hoog uitviel. Verder prijs/kwaliteit uitstekend!!

11. anton's profielfoto

Beste Elands,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat al onze inspanningen een positief resultaat hebben op uw ervaringen.

Het is wel degelijk mogelijk om een drankenarrangement te boeken, echter is dit pas mogelijk bij een bepaald aantal personen en dient dit vooraf besproken te worden.

Mocht u binnenkort met een grotere groep willen komen raad ik u aan om telefonisch de reservering te plaatsen en hierbij aan te geven dat u van een drankarrangement gebruik wilt maken.

Team asian boulevard

12. anton's profielfoto

Beste A Bertens,

Via deze weg wil ik u danken voor uw recensie.

Wij geven erg veel aandacht aan ons personeel om zo hun groei te stimuleren, ik ben erg blij dat dit goed is overgekomen en dat u tevreden was over ons personeel.

Verder houden wij strenge eisen aan ons voedsel, helaas kan ik uw recensie niet goed beoordelen omdat wij niet zeker weten wat u niet goed vond aan het gefrituurde eten.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en het tegendeel te mogen bewijzen.

13. anton's profielfoto

Beste Max,

Ook al is uw recensie enige tijd geleden wil ik u via deze weg alsnog danken voor uw recensie.

Bij de Lunch word een keuze geboden om te dineren of te lunchen. Gezien onze lunch tot 16:00 loopt is waarschijnlijk te keuze destijds gemaakt om toch voor diner te gaan om zo langer te kunnen zitten. Bij ons diner hanteren wij namelijk geen tijdslimiet.

Al onze producten voldoen aan strenge eisen en wij zorgen er dan ook voor dat alles wat onze keuken verlaat hieraan voldoet. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent geweest over een aantal van onze producten. Helaas gezien het enige tijd geleden is kan ik geen controle meer uitvoeren op de batch.

Uw opmerking over rokend personeel hebben wij ten harte genomen, hier letten wij nu dan ook streng op.

Ook al is uw recensie niet positief wil ik u hiervoor danken, wij nemen alle feedback ten harte en proberen alles door te voeren in onze dagelijkse gang van zaken.

14. S. Remmers

Voor het eerst hier, en we hebben genoten. Eten was heerlijk, service goed. We zullen zeker vaker komen.

15. anton's profielfoto

Beste S. Remmers,

Dank voor uw positieve reactie, volgens mij hebben wij u inmiddels vaker mogen verwelkomen en hopen dit in de toekomst nog vaak te mogen doen.

Indien u op - of aanmerkingen heeft over uw diner horen wij dit uiteraard graag !

16. Mieke van der Does tv

Heerlijk eten en een gezellige sfeer

17. anton's profielfoto

Beste Mieke van der Does tv,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve recensie en hopen u dan ook in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen !

Team Asian Boulevard

18. We zijn er altijd zeer tevreden. Het eten is er erg lekker en van goede kwaliteit. Alleen jammer dat de reservering via eet.nu niet bij hun bekend was. Gelukkig hadden ze nog een plekje vrij.

19. anton's profielfoto

Beste M de Beer,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij doen er alles aan onze gasten het naar hun wens te maken.

Wij raden wel aan om reserveringen voor dezelfde dag telefonisch te plaatsen, het kan wel eens voorkomen dat er een reservering zoek gaat in het systeem.

Mocht u in de toekomst op - en of aanmerkingen hebben horen wij deze graag.

20. Rene & Ada & Remco vd Berghe

Net als andere keren geweldig eten. Alleen de verwarming stond te hoog. Het was bloed heet binnen.

21. anton's profielfoto

Beste Rene, Ada & Remco vd Berghe,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Het doet ons goed dat u tevreden bent over de service en het eten in ons restaurant. Mocht u in de toekomst nogmaals niet tevreden zijn over de klimaat beheersing laat dit aub direct aan ons weten gedurende uw diner, dan zorgen we ervoor dat het opgelost word :).

Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen.
    Met vriendelijke groet

22. anton's profielfoto

Beste Sacha

Bedankt voor uwe vermelding ! Bij groupon is inderdaad reservering beperkt .
    staat ook bij voorwaarden ,beperkt beschikbaarheid en niet geldig op weekeind en feestdagen , en allen mogelijk reservering maken via groubon . dat was ook de afspraak bij groupon ! hoop u t begrijpt !
    met vriendelijk groet !
    Asian Boulevard

23. anton's profielfoto

Beste John Jones,

Allereerst hartelijk dank voor uw recensie, wij stellen het erg op prijs dat u uw mening met ons deelt.

Alle Nigiri, Gunkan en Temaki Sushi wordt vers voor u bereid op bestelling. Gezien het grote assortiment en drukte geldt voor de Maki Sushi dat deze binnen het uur uitgeserveerd moet worden, is dit niet het geval beland dit in de prullebak.

Wij betreuren het dan ook erg dat de sushi niet naar uw wens smaakte, ik kan u wel garanderen dat dit zeker verse sushi was en niet in de koeling heeft gestaan of was overgebleven van de lunch. ( Lunch bereiden we n.l. alles op bestelling )

Wij hebben het afgelopen halfjaar erg veel aandacht besteed aan de professionaliteit van ons personeel en hier dan ook veel positieve reacties op mogen ontvangen.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen om te laten zien hoe het normaal gesproken loopt bij ons.

24. anton's profielfoto

Beste Karman,

Allereerst dank voor uw recensie, wij waarden de mening van onze gasten enorm zodat wij dit kunnen verwerken en kunnen groeien !

Wij streven ernaar om alle gerechten van een ronde binnen 20 minuten uitgeserveerd te hebben ongeacht of het druk of niet druk is. Het komt zeer zelden voor dat dit langer duurt, indien dit wel het geval is lossen wij dit zo snel mogelijk op.

Uit uw recensie maak ik op dat dit bij u niet het geval is. Excuses voor enig ongemak veroorzaakt.

Wij hopen u nogmaals spoedig te mogen ontvangen,

25. Laura hutten

Goede bediening. Eten ziet er vers uit en is erg lekker. Geen tijdslimiet, erg fijn. Ook aantal rondes maakt niet uit. Toptent. Verdient een 9.

26. J van Dooren

Het eten was heerlijk, goede bediening en gelukkig geen tijdslimiet.

27. Yvonne Jonkers

Persoonlijke aandacht, dit viel op, zeker omdat het zo'n grote zaak is en het er druk was. Kwaliteit prima!

Met opgegeven allergieën werd goed om gegaan. Voor herhaling vatbaar...

Aandacht voor de jarige verdient ook een plus!!!

28. Super lekker gegeten, goede sfeer, aardig personeel.

29. L.Pijnenburg

Lekker eten met een uitstekende service. Deze keer mochten we gratis een gamba met kruiden en kaas proeven die de chef net nieuw ontwikkeld had. Heel lekker.

Meer updates