• Lid sinds 5 april 2012

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Antoine Fens heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Dag Marieke, spijtig te lezen dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan. Wel fijn dat we met onze thuis-uit-eten service hoge ogen gooiden. Tegelijk zijn we teleurgesteld dat uw recensie haaks staat op het feit dat we tijdens het nuttigen van uw hoofdgerecht hebben gevraagd of het naar wens was en u positief reageerde. Tijdens het uithalen van de borden hebben we geen klacht ontvangen en de borden waren zelfs schoon en leeg. Bij het afrekenen liet u uw ongenoegen blijken. Hoop dat u zich kunt voorstellen dat de desbetreffende collega op zo'n moment met een verbaasde reactie reageert. Wij zijn ook mensen en kunnen niet altijd zes gooien, maar deze publieke recensie is niet helemaal fair, had ook op een andere manier gekund.

2. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste heer/mevrouw Peereboom, fijn te lezen dat u lekker gegeten heeft bij ons. U schrijft de bediening te traag, ik weet dat ik uw tafel die avond heb bediend. Klopt, ik heb een biertje tussentijds vergeten. Sorry, ook in ben weleens in de wolken en geen robot. Blijkbaar is dit voor u een reden om te vinden dat de bediening te traag is. Verder dat de consumpties inclusief het kraanwater zoals te verwachten werden opgenomen en geserveerd, net zoals de gerechten. Mocht u dit anders zien, zie ik graag een pm tegemoet. Met gastvrije groet, Antoine Fens

3. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Hellen voor Broekhuizen leuk

Was weer erg fijn om te kunnen genieten van het lekkere eten, de prima sfeer en bediening. Tot de volgende x.

4. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Sheryl voor Broekhuizen leuk

We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten ook de bediening was erg vriendelijk. Top high tea middagje gehad👍🏻

5. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Karin voor Broekhuizen leuk

Gezellige middag high tea, was goed voor elkaar de bediening was erg vriendelijk.

6. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Dora Alegria voor Broekhuizen leuk

Dora Alegria

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent diner and service.

7. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Nees Venekamp voor Broekhuizen leuk

Nees Venekamp

Prima voor elkaar. Heerlijk gegeten met 7 personen en goede bediening. Echt waar voor je geld.

8. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Francis Kuiper voor Broekhuizen leuk

Francis Kuiper

Super ambiance, en sfeer, eten heeel smakelijk en kakel vers, we hebben enorm genoten.

9. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door J.C.Bos voor Broekhuizen leuk

Erg lekker gegeten. Wel duurder geworden. Glas wijn voor € 4,- is best wel prijzig. Prijslijst voor dranken ontbreekt. Alleen de prijzen voor voor-, hoofd-, en nagerechten staan aangegeven.

10. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste heer of mevrouw Bos, bedankt voor uw positieve reactie. Persoonlijk vind ik voor de huiswijn die wij serveren de 4 euro per glas een acceptabele prijsstelling. Het klopt dat wij in de dinerkaart geen drankenkaart hebben. Doch bij de entree in de menustandaard staan onze dranken-, lunch- en dinerkaart vermeld, zo ook op onze website. Graag tot ziens. Met gastvrije groet, Antoine Fens

11. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste heer Veerdig, bedankt voor de recensie. Goed te horen dat het naar de zin is geweest. Was een gezellig gezelschap. Zoals ik vooraf al had aangegeven, is het normaal voor maximaal 20 personen in het zijgedeelte. U had de voorkeur om toch daar toch te gaan zitten. Jammer dat u dit er niet bij vermeld. Mvrgr Antoine Fens

12. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste mevrouw Jager, is wel een erg summiere recensie van u. Dat ik uw recensie las heb ik dit met de bediening teruggekoppeld die u geholpen heeft. Er kan een keer iets onverwachts mis zijn met onze kwaliteit, maar taai en niet doorheen te komen kan ik, maar onze slager ook, niet voorstellen. Jammer dat u dit bericht op het internet plaatst, zonder dat u tijdens uw bezoek enige klacht heeft gehad of uw ongenoegen heeft laten merken. Ik kan hier niets mee, integendeel, het geeft mij een naar gevoel! Net zoals een cijfer 2 voor de sfeer; het kan uw smaak niet zijn, maar een 2 kan ik niet serieus nemen! Fijne feestdagen.

13. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door M. Vlaming voor Broekhuizen leuk

M. Vlaming

Gezellige sfeer. Leuke tent. Prima bediening.

14. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door de boer voor Broekhuizen leuk

Super gegeten, leuke sfeer, vriendelijke serveerster.

15. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door William voor Broekhuizen leuk

William

Leuke en gevarieerde kaart met een prachtige menuaanbieding. Lekker gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk.
    Prettige ervaring!

16. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Gwenda Klomp voor Broekhuizen leuk

Gwenda Klomp

We hebben gisteren heerlijk gegeten voor een leuke prijs. De sfeer is gezellig en het personeel behulpzaam en aardig.

Zeker een aanrader.

17. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door HJ Tensen voor Broekhuizen leuk

We hebben gisteren een heerlijke lunch gehad, alles was heerlijk en de bediening was ook top!

18. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Cees janson voor Broekhuizen leuk

Cees janson

Prima. Locatie is niet top, maar eten en service vergoeden veel.

19. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Gast voor Broekhuizen leuk

Beste restaurant van Enkhuizen in zijn klasse. Gewoon goed eten. Waar voor je geld. Mijn hartelijke complimenten voor de dames van de bediening en de keuken. Toppers!

20. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste Familie Tuijnman, bedankt voor uw recensie. Had al het idee dat u prettig bij ons te gast was. Wat de gevulde kipfilet met ricotta en serranoham uit de oven betreft; daar gaan we voor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. Fijne feestdagen!

21. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Ron Tuijnman voor Broekhuizen leuk

Het is druk zo in de donkere dagen voor kerst daar in Enkhuizen. Veel restaurants hebben geen plek meer en we zijn dan ook blij dat we bij Broekhuizen nog netjes aan kunnen schuiven aan een tafeltje voor twee. De deur geeft echter iedere keer een koude tochtvlaag, maar zonder problemen kunnen we een tafeltje voor vier in beslag nemen. De inrichting is modern gezellig.

De rode huiswijn is keurig. Geen hoogvlieger, maar een prettig drinkbare wijn. Het menuutje van dertig euro voor een driegangenmenu biedt voldoende keuze en is goed verzorgd. Ik ga vooraf voor het stoofpotje van hert en voor de gevulde kip. Deze laatste is een beetje aan de droge kant, maar ik heb geen zin in dat hele circus van het terugsturen en dan wachten op een nieuw exemplaar. Het stoofpotje is prima! Mijn tafeldame neemt de gevulde portabello en de zalmfilet. Helemaal niks mis mee. Ook de rest is keurig verzorgd en de bediening is vriendelijk en voorkomend.

Als toetje een prima kersen/kaneelijs en voor mij de Banoffee. Ook lekker, al had ik me er iets meer qua creativiteit van voorgesteld - maar zonder meer lekker! Keurige rekening en zeker zijn prijs waard!

22. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens vindt de recensie door Serge voor Broekhuizen leuk

Fantastisch. Met gezin incl. 2 kleine kinderen (2 en 4jr) en grootouders gegeten. De kinderen ontvingen direct een kleurplaat, potloden en alle aandacht. Ze mochten zelfs een kijkje in de keuken nemen en met de kok hun eigen toetjes klaarmaken.
    Het eten was heerlijk, voldoende qua hoeveelheid en zeer goed van smaak.
    Hierdoor hadden wij een totaal onbezorgde avond, zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.

23. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens heeft gereageerd op een recensie van Broekhuizen

Beste Familie Langbroek, dat ik u recensie las gisteren heb ik dat met gemengde gevoelens gelezen. U komt al járen bij ons regelmatig dineren. Ik bedien u niet vaak zelf, maar de (recente) keren dat ik u zag bent u altijd enthousiast geweest en heb ik ook geen positieve kritiek ontvangen. Onze collega heeft afgelopen donderdag geen wanklank vernomen toen ze u vroeg of alles naar wens is tijdens het eten. Mijn vrouw was die dag de kok, de aardappels waren wellicht niet krokant, maar half gaar zeker niet. Dat de gastvrouw een keer ipv een amandelkrul een bonbon bij de koffie geeft is slechts een goedbedoelde actie. U kunt ook even vragen om de overheerlijke amandelkrul. Had geen enkel probleem geweest. Erg spijtig dat we op deze manier (zakelijk) afscheid van elkaar nemen. Met gastvrije groet, Antoine Fens

24. Antoine Fens's profielfoto
    Antoine Fens
    Van restaurant

Jammer te horen! Dit lijkt niet op de kwaliteit die wij zelf voor ogen hebben. Heeft u het de gastvrouw of gastheer wel kenbaar gemaakt op de avond zelf?

Meer updates