Nieuwe recensie
  1. Op een goed adres kom je graag terug. Opnieuw samen erg genoten van 4 gangen verrassingsmenu. Uitstekende gerechten, vis en vlees, mooi opgemaakt en goede smaakbalans. Goed wijnadvies en prettige bediening. Je voelt je snel 'thuis' bij Spa. Makkinga ligt niet erg centraal, maar zeer de moeite waard om even om te rijden. Voor ons, culinaire genieters hoort de Smaeck van Spa binnen de top drie van Friesland! Veel dank voor wederom een hele mooie en fijne avond!

2. Vader samen met dochter van 16 uit eten. De keuze is ruim en bediening erg jong, maar wel vlot en deskundig. Smaken mogen wat meer variëren! Soms wel wat te zout. Alles vers en goed bereid. Lams is samen met de gegrilde zalm de favoriet! lekker eten, steeds weer wat nieuws uitzoeken en proeven voor een hele mooie prijs.

3. Samen een 'gewoon' avondje uit eten bij Spa, werd een heerlijke verassende avond! Mooie gerechten (4), goed wijnadvies. Kraakverse vis, groente precies gaar een mooie porties. Zelfs de broodjes waren heerlijk warm en super vers.
    De keuken speelde goed in op de wensen van ons. Op verzoek maakten ze een heerlijke chocolade souflé, mooi luchtig. Aardige, professionele bediening en goede sfeer. We komen gauw weer terug. Een aanrader voor genieters die wat extra over hebben voor de goede Smaeck!

4. Anthonio

5. Anthonio

6. Anthonio

7. Anthonio

8. Anthonio

9. Het Spijshuys behoort wat ons betreft tot de top drie in Friesland. Mooie gerechten, mooie porties en vlotte bediening. Alles heerlijk vers en er wordt goed rekening gehouden met voorkeuren van de klant. Onlangs met de familie (weer) een uitgebreid uitstekend diner genoten. Een avond die we niet snel vergeten. De wijnen qua niveau en vooral de uitleg kan nog iets beter. Maar verder een toprestaurant met zeer mooie smaken en gerechten. Een aanrader voor levensgenieters!

10. Anthonio

11. Anthonio

12. Samen voor het eerst genoten van een uitstekend diner bij Leafe Sawntjin. Mooie smaakcombinaties, heerlijke wijn en vriendelijke bediening. Alles wordt supervers en ingetogen bereid. De smaak van vis, groenten en vlees blijft mooi 'open', zelfs die van de heerlijke chocolade taart als dessert. Puntje van aandacht, de stoelen zijn voor een lange avond wel wat hard zonder bekleding. Verder een échte aanrader voor fijnproefers!

13. Anthonio

14. Diverse malen met familie, vrienden en collega's bij Frouckje gegeten. Mijn vrouw heeft veel ervaring in de internationale top restaurants. Ook voor haar blijft Frouckje verrassen, steeds weer nieuwe combinaties. Het verveelt dus nooit. Uitstekende keuken, bijpassende wijnen en goede/vriendelijke bediening. Mensen die we meenamen komen zelf nu ook geregeld terug. Frouckje is wat ons betreft een van de mooiste geheimen van Friesland dat door steeds meer mensen mag worden ontdekt.

Een aanrader voor mensen die het Goede Leven willen smaken!