• Lid sinds 15 september 2012

Lavie & Passie

Groesbeek

La Stalla

Malden

Ans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door Lieke Jansma voor La Stalla leuk

Lieke Jansma

Erg leuke avond gehad bij La Stalla, erg hartelijk ontvangen bij de deur en een leuke tafel gekregen. Erg leuke bediening!
    We hadden een lekkere pasta met vis en een heerlijke tournedos.
    Genoten!!

2. Ans's profielfoto
    Ans vindt de recensie door betty voor La Stalla leuk

Zondag met gezin gegeten, ook de kinderen werden hartelijk ontvangen, na het eten speelden zij op de zolder alwaar toezicht was. Ze kleurden en keken dvd's. Mijn man en ik genoten van de goede keuken, de aandacht en ook de kinderen hadden een top avond.
    Kortom een aanrader.

3. Ans's profielfoto

Ans

Zaterdagavond met vriendin hier gegeten met een heerlijke fles wijn. Het was heel druk en gezellig. Ondanks de drukte werden we hartelijk ontvangen en kregen we alle aandacht! Ook het eten was voortreffelijk! Bedankt en tot zeer snel!!

4. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Lavie & Passie

Zaterdagavond hebben we bij La Vie genoten van overheerlijke gerechten met prachtige bijpassende wijnen en zeker ook van de ambiance en de zeer vriendelijke bediening! Als voorgerecht hadden we sashimi van verse tonijn; geweldig! Bij de japanner krijg dit niet lekkerder. Fijn om een adres te hebben waar je nooit teleurgesteld wordt!

5. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Gisteren heeft La Stalla ons weer een geweldige avond bezorgd! Buiten de kaart om hadden ze kreeft in huis; we hebben zelden kreeft op die zo heerlijk was bereid! Ook de coquilles die we vooraf kregen waren voortreffelijk! Zeer smaakvol. De kinderen vonden de pasta en pizza ook heerlijk en hebben zich tussendoor prima vermaakt op de speelzolder.

6. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor La Stalla

Gisteravond weer geweest. Er werd ons aanbevolen om een entrecote te nemen, omdat ze die vernieuwd hebben. Wat een geweldig stuk vlees!! Die nemen we volgende keer weer! top! Het was ook weer gezellig druk en de bediening uitermate vriendelijk. Tot gauw!

7. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Lavie & Passie

gisteravond bij La Vie gegeten...geweldig!! zeer druk, maar toch super vriendelijke bediening die ons alle aandacht gaf. het eten was top en de (door de eigenaresse aanbevolen) wijn fantastisch!! bedankt en tot zeer binnenkort!