• Lid sinds 17 oktober 2011

Da Vinci

Terneuzen

De Reünie

Tilburg

Anouk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

We hebben hier met vier personen op een zondagavond gegeten en het is ons erg tegengevallen. De locatie is prachtig, maar de bediening schoot echt tekort. Het was absoluut niet druk, dus daar lag het niet aan. De hoofdgerechten waren schamel waardoor we een extra portie friet hebben besteld. Er is na het serveren van het hoofdgerecht echter niemand meer aan onze tafel geweest (1e verdieping), waardoor de borden bleven staan, de extra portie friet niet kwam, we de hele avond maar één keer drinken hebben besteld en uiteindelijk geen zin meer hadden in een dessert.

Heel jammer. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

5,1
  2. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor De Reünie

13/10/11 met vier personen uit eten geweest en het was heerlijk. De ambiance is heel goed; in het interieur wordt oud en nieuw op de juiste manier gemixt wat zorgt voor een sfeervol, knus geheel.
    We hadden allemaal een drie-gangenmenu en bij iedereen smaakte het hartstikke goed. Het voorgerecht leek aanvankelijk wat weinig, maar na een groot hoofdgerecht (sizzling gamba's, friet en salade) en een heerlijk nagerecht (grand dessert), zaten we allemaal meer dan vol. Alle gerechten waren prachtig gepresenteerd en werden op tijd en tegelijk gebracht.
    Al met al waren we heel tevreden en hebben we een hele gezellige, maar zeker ook lekkere avond gehad. Ik zou het zo aanbevelen.