• Lid sinds 10 augustus 2016

Anouk Biner-de Groot heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anouk Biner-de Groot's profielfoto
    Anouk Biner-de Groot heeft een recensie geschreven voor Babbels
    Internationaal Haarlem

Zondag bij Babbels gegeten met de AH restaurant actie. Het restaurant is aan een opknap beurt toe, erg verouderd. Bediening liet te wensen over. Steeds iemand anders die onze tafel bediende waardoor alles erg rommelig verliep. Wanneer één van ons zijn drinken op had werd het glas meteen van tafel gehaald maar werd er niet gevraagd of iemand nog wat wilde drinken. Hier zelf naar moeten vragen. Vervolgens werd de wijn vergeten.

We begonnen met een stokbroodje met kruidenboter. Dit bleek achteraf 1,25 p.p te kosten, voor 6 man kwam dit uit op 7,50... Voor een stukje brood, echt belachelijk! Voorgerecht carpaccio was erg karig, maar wel lekker.

Bij het hoofdgerecht moesten we zelf om bestek vragen. Wat vervolgens erg lang duurde voordat het gehaald werd. Eten stond toen al op tafel koud te worden. Hoofdgerecht mixt grill was niet zo lekker. Vlees was lauw, taai en smaakte ook erg flauw. Mixt fish was beter.

Toetje viel erg tegen, dame blanche met overduidelijk chemische chocolade saus uit een flesje... jammer.... Helft van de tafel werd vergeten. Zelf om de overige toetjes moeten vragen. Chef kwam nog aan tafel omdat hij doorhad dat we niet tevreden waren maar lachte onze kritiek weg... Koffie / thee ronde was prima. De rekening klopte niet, vergeten drankjes waren wel aangeslagen. Reden waarschijnlijk de steeds wisselende bediening.

Wij komen hier niet meer terug na deze teleurstelling, zonde van het geld!!

2,2