• Lid sinds 19 juni 2012

Turquoise

Alkmaar

Anoniem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Turquoise

We hebben vaker hier gegeten en eten besteld via bezorgsites of gewoon door de zaak zelf even te bellen. Wij zijn heel erg tevreden.

Het personeel is erg vriendelijk en er wordt vlot bezorgd. Het eten is elke keer lekker warm en de porties zijn echt voldoende. We hebben niets aan te merken aan de kwaliteit van het eten. Dat is echt super!! Echte Turkse gerechten. Het voelt elke keer weer alsof we in Turkije aan het eten zijn. We zijn dan ook zeer blij dat we deze zaak hebben gevonden, omdat dat toch een gemis is in Nederland!

De winkel zelf is echt heel erg schoon en hygiënisch. Erg fijn dat ze daar zo veel rekening mee houden/aandacht aan besteden, want zo een schone grillroom/eethuis hebben wij in Nederland niet meegemaakt. Het is in ieder geval geen stereotype shoarmazaak.

Eten, service, sfeer, prijs/kwaliteit = uitstekend! Een ideale zaak om te eten met je familie of gewoon als student zijnde. De prijs wat je betaalt voor de kwaliteit wat je aan eten krijgt is echt een lachertje! We gaan zeker hier nog vaker eten/bestellen!