• Lid sinds 27 januari 2020

Suyderoogh

Lauwersoog

Anny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anny's profielfoto
    Anny heeft een recensie geschreven voor Suyderoogh

Gereserveerd voor verrassings 4 gangenmenu van de chef, 2 personen. Ontvangst was vriendelijk en voorgerecht en drankje werden snel geserveerd. Wij verwachten na voorgerecht een soepje gezien een lepel in ons bestek. Van te voren aangegeven dat we 1× vis en 1× vlees menu wilde. Ipv soep komt een serveerster die vroeg wie de spare ribs en wie zalm kreeg. Wij zeiden we hebben verrassingsmenu. Ja dat is dit. Ok. Hoofdsgechten waren smakelijk. Bij dessert werd gevraagd koffie of ijs. We kiezen ijs omdat we denken de koffie is de 4e gang. Ik besluit dit toch te vragen als de desserts gebracht worden. Blijkt dat ze de soepgang vergeten zijn. Overleg met 2 serveersters geeft aan wij krijgen de koffie ipv soep. Na het dessert bijna half uur gewacht geen koffie, geen serveerster die vraagt of er nog wensen zijn. Ik besluit de rekening vragen en roept ze van de andere kant van de zaal dat ik bij de kassa kan afrekenen. Dat doe ik. Ik rekenen het 4 gangenmenu af zonder die te hebben gehad. Volgende keer zoeken we een ander restaurant.