• Lid sinds 31 januari 2014

Cucina Del Mondo

Misato

Brasserie Bracke

Heerlen

anniek heeft nog geen foto toegevoegd

1. anniek's profielfoto
    anniek heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bracke

Ik ben hier verschillende malen geweest, en toen was alles prima. Nu zal ik hier echter niet meer terugkomen vanwege de schandalige service afgelopen keer. Samen met mijn vriend ging ik hier eten op een donderdag avond. We waren wat aan de late kant, rond 8 zaten we in het restaurant. We hadden een voorgerecht op en vroegen of er nog even gewacht kon worden met het hoofdgerecht. Enkele tijd later kwam een meisje uit de bediening vragen of het hoofdgerecht kon komen, waarop we weer zeiden dat het even kon wachten. Daarna kwam de eigenaar om te zeggen dat de keuken zo ging sluiten en of we het hoofdgerecht wilden. Aangezien we geen besef van tijd hadden en we weinig keus hadden lieten we het maar brengen. Nadat deze gebracht was werd er niet meer gevraagd of we wat wilde drinken, de borden werder afgehaald en er werd niet meer gevraagd of we een dessert wilde. Ze waren al aan het schoonmaken in het restaurant en de stoelen op de tafels aan het zetten terwijl we er nog zaten. We vonden dit erg slechte service en hebben toen afgerekend. Eenmaal buiten bleek het 21.25 te zijn, terwijl de keuken volgens de kaart pas om 22.00 sluit. Schandalig.

6,3
  2. anniek's profielfoto
    anniek heeft een recensie geschreven voor Cucina Del Mondo

Ik ben hier enkele tijd geleden met mijn vriend gaan eten. Wij zijn voorheen enkel naar wat brasserietjes, eetcafeetjes en Italianen geweest, dus dit was iets nieuws voor ons. Het is heel goed bevallen.

De aankleding is heel stijlvol, een prachtige opmaak van de borden, de service is uitstekend en misschien nog het belangrijkste; we hebben heerlijk gegeten. Vanwege de vele gangen die je kan nemen sta je niet binnen een uur weer buiten en is het echt een avondje uit.

Persoonlijk zou ik er niet wekelijks terug komen omdat het niet helemaal mijn prijsklasse is, maar voor een bijzondere gelegenheid ben ik er zeker te vinden. Aanrader.

3. anniek's profielfoto
    anniek heeft een recensie geschreven voor Misato

Ik ben hier al meerdere malen geweest en vind het een prima restaurant. Het eten is niet van top kwaliteit, maar wel erg lekker. Ik ben van mening dat wanneer je echt culinair wilt eten je niet naar een all you can eat restaurant kan gaan. Voor 26 euro kan je dus onbeperkt gerechtjes bestellen van de kaart. Je kruist aan wat je wilt en dan komt het eraan. Mensen moeten niet zeuren dat niet alles er tegelijk is, je krijg namelijk 1 'aankruiskaart' per tafel en die mensen weten niet wie wat heeft besteld. Het is juist de bedoeling dat niet alles tegelijk op tafel staat want anders worden je gerechtjes koud! Dat is natuurlijk super zonde. De bediening is prima, al vergeten ze heel af en toe dat je drinken hebt besteld. Er zijn trouwens verschillende soepjes te krijgen, sushi, gefrituurde gerechtjes en zelfs voor de cultuurbarbaren onder ons echte snackjes (frikandelletjes bijv.) en friet. Ik vind het een aanrader.