1. Wij zijn hier enige tijd geleden geweest met een bon van vakantieveilingen. We hadden al wat slechtere verhalen gehoord over dit restaurant, maar alsnog heen gegaan.

Het begin ging goed, we kregen een drankje, voorgerecht en hoofdgerecht. Nadat we het hoofdgerecht op hadden moesten we erg lang wachten op het nagerecht en uiteindelijk moesten we zelf iemand aanspreken of we het nagerecht konden krijgen. Dit was ook zo toen we aan het einde van de avond onze drankjes wilden afrekenen.

Voor ons idee was het personeel niet echt gemotiveerd. Ze waren drukker met zichzelf bezig (of hun kleding en haar wel goed zat) dan met de gasten.
    Halverwege de avond zagen we steeds minder personeel langskomen om te vragen of we bijv. nog iets wilden drinken en het bleek dat een aantal personeelsleden buiten zat te roken.
    Later op de avond werd dit alleen maar erger. We moesten dus zelf iemand aanschieten om ons te bedienen en de rest van het personeel was nergens te bekennen of zat buiten. Erg slechte service dus! Verder was het eten wel goed, maar ik zou hier zeker niet nog een keer heen gaan.

2. Ik had via vakantieveilingen een bon gewonnen, en we zijn hier gisteren onbeperkt tapas wezen eten. We werden vriendelijk ontvangen en we kregen een tafeltje op een leuke plek aangewezen. We kregen uitgelegd wat tapas inhoudt en daarna werd er meteen gevraagd of we wat wilden drinken en snel daarna kwam de starter op tafel (stokbrood met tapenade en kruidenboter en olijven). Daarna kregen we onze ronde met koude tapas (ongeveer 13 hapjes), werd allemaal netjes uitgelegd wat wat was. Deze hapjes waren allemaal erg lekker. Na deze ronde was er een kleine tussenpauze en daarna kwam de ronde met warme tapas (ongeveer 10 hapjes). Ook allemaal netjes uitgelegd wat wat was en het was allemaal erg smakelijk. Daarna kregen we nog de gelegenheid om zelf wat dingen na te bestellen. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt en deze gerechten kwamen zeer snel nadat we ze besteld hadden. Verder komt de bediening vrij vaak langs om te kijken of alles smaakt en of er eventueel nog nieuw drinken kan worden gebracht. Echt super service vonden wij!

Wij raden dit restaurant zeker aan. Waarschijnlijk hebben ze het in het verleden slechter gedaan, als ik zo de recensies lees, maar dat hebben ze nu echt goed verbeterd!! Daarom misschien ook wel de actie via vakantieveilingen, zodat ze weer positief op internet komen te staan.