• Lid sinds 5 april 2014

Lemmer
  3. 9,3

Brasserie Timber's

Aalden

Annemarie Visser heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser vindt de recensie door Koper voor Bistro Âld Lemmer niet leuk

Slechtste restaurant waar we ooit hebben gegeten. In de keuken blijkt iemand te staan zonder koksopleiding die het bij pap's en mam's zou geleerd hebben. Niet dus!! Alhoewel de kaart anders laat vermoeden wordt misbruik gemaakt van de toerist, de passant. Die zien we dus nooit meer terug.

Ga er zelf eens slibtong en kalflever eten, en "geniet" daarbij van niet gare aardappelen en lere lappen van snijbonen, een bloederige homp lever en uitgebakken slibtong.

2. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser heeft een recensie geschreven voor Brasserie No.14
    Internationaal Lemmer

Schnitzel was lekker, met zigeunersaus. Bijgerechtjes voldoende (friet, salade en een groente) helaas is beetgare lauwe bloemkool niet mijn ding.
    Voor t bestellen van een drankje is de bediening vlot bij je, net als dan de drankjes brengen en overhandigen van een menukaart. Voordat je dan eindelijk kunt bestellen. Dat vroeg wat geduld.
    Het restaurant vind ik sfeervol en de bediening is vriendelijk.

3. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser vindt de recensie door Nellie voor Beachclub Lemmer leuk
    Internationaal Lemmer

Nu een paar keer gegeten, prachtige locatie, vriendelijk personeel,
    Maar jammer dat de kok geen echte liefde voor eten heeft.
    Kan toch echt wel beter, had het idee dat het eten lang heeft gestaan voor het opgediend werd.
    Kip was droog en zat weinig smaak aan. Jammer voor zo' n toplocatie

4. Internationaal Lemmer

Nog nooit meegemaakt dat je bij een beachclub werd aangesproken op het niet dragen van een t-shirt. Veel te warm vandaag in de zon met shirt, kinderen zonder shirt werden echter niet aangesproken. Als reden werd gegeven dat mensen het minder hygiënisch zouden kunnen vinden wanneer ze eten. Wij vinden het niet hygiënisch als er mensen zitten te roken wanneer we zitten te eten, echter hebben wij dit ook voor lief te nemen evenals honden op het terras.... Jammer, gemiste kans voor beachclub Lemmer, in Scheveningen waren we bij de concurrent gaan borrelen. Helaas is hier maar één mogelijkheid.

5. Italiaans Lemmer

Van Der Hoek

Kerstavond een tafel gereserveerd voor 4 personen. Slecht eten en slechte afhandeling!!
    Aangegeven Spareribs verbrand en tonijn niet lekker. Serveerster deed er niets mee, 29-12-2016 geprobeerd om onze klacht kenbaar te maken, afgepoeierd door serveerster, wist zeker alles was vers had ze zelf gezien!! Volgens serveerster, die een cursus afpoeieren op hoog niveau heeft gevolgd, kunnen wij het verschil tussen de marinade en verbrand niet, de tonijn was niet vers geconstateerd door een visserman die ook aan de tafel zat bij ons. Dus La Gondola verdient geen schoonheidsprijs, maar een koude douche.

6. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser heeft een recensie geschreven voor Brasserie Timber's

We zijn tijdens ons verblijf op Aelderholt twee keer wezen eten in het restaurant...
    Het Bollobuffet voor de kinderen word ik nog steeds niet vrolijk van, maar zoonlief (7) vond t prima.
    De eerste keer had ik de boetenschnitzel... Jammer dat hij niet knapperig was. De bijgerechten prima!! Een keer rode kool en andere keer spruitjes als warme groente.
    De tweede keer had ik het Drents streekmenu... dat voorgerecht vond ik heerlijk!
    Ook de salades waren beide keren lekker.
    Ook een van de obers kwam de tweede keer eens kijken of alles naar wens was, zag dat mijn zoon al uitgegeten was en een spelletje op mijn mobieltje deed... even een praatje... lekker relaxed, fijn!
    Ik hoop hier nog eens terug te komen!

7. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser heeft een recensie geschreven voor La Gondola
    Italiaans Lemmer

Weer een heerlijke pizza gegeten. Het restant netjes in een doos mee naar huis (na verschillende bezoeken hier zie ik dat de ene keer de borden mee naar achter genomen worden en daar het restje in een doos gedaan, vandaag werd dat aan tafel gedaan).

Nadat we uitgegeten waren duurde het vrij lang voor er iemand aan tafel verscheen. Heel druk vonden wij het niet, maar er was (slechts) 1 persoon in de bediening actief. Hij deed zijn best, maar zijn werkwijze kwam wat chaotisch op mij over. Doordat het vrij lang duurde (na 2 keer te hebben gehoord "ik kom zo bij u") besloten we het dessert maar te laten schieten.

Verder een prima zaak. Wat voor ons heel fijn is, is dat ze al op tijd ('s morgens om 11 uur) opengaan. We gaan zeker weer eens terug!

8. Annemarie Visser's profielfoto
    Annemarie Visser heeft een recensie geschreven voor Danny's
    Snackbar Marknesse

Lekkere plate gegeten.. vriendelijk en enthousiaste medewerkers...