• Lid sinds 15 november 2012

1. -

't Binnenhof

Paasloo

Annelies heeft nog geen foto toegevoegd

1. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor 't Binnenhof
    Internationaal Paasloo

Vanmiddag van een echte "High Tea" genoten.
    Na een prettige ontvangst in een aangenaam verwarmde ruimte werden wij welkom geheten door de eigenaar/bedrijfsleider die ons uiteenzette hoe de "HighTea" gepresenteerd zou worden.
    Wij waren zeer verrast door de uitgebreide hoeveelheid hapjes, versnaperingen, scones, muffins etc. etc. die op mooie etagère's en schalen werden gepresenteerd.
    En dit was " nog maar" de ronde koude gerechten...
    Ook konden wij kiezen uit vele soorten thee inclusief een novum namelijk bloementhee, hetgeen leek op een anemoon die in de pot heet water tot ontplooiing kwam.
    Overigens vonden wij de "gewone" theesmaken lekkerder maar dat is puur een smaak-kwestie.
    De tweede ronde warme gerechtjes bestond uit lekkere hapjes in bladerdeeg, o.a. zalm.
    Ik kan echt niet alles opnoemen wat er ter tafel kwam maar wellicht schrijft één van de andere aanwezigen hier ook nog wel een recensie en specificeert zij nog e.e.a..
    Enfin, wij waren allen vol lof over de presentatie, smaak en ook heel belangrijk: de hoeveelheid gerechtjes.
    Echt een aanrader en wij komen zeker een keer terug en zullen in onze omgeving rondbazuinen hoe goed verzorgd onze "High Tea" was!
    Vr. gr.,
    Annelies Elshof