Activiteiten van Annelies

1. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Grillroom L&M

We hadden 2 pizza's besteld die om 18.30 uur bezorgd zouden worden. Om 19.15 uur was er nog niets bezorgd. Ik belde naar de Grillroom en mij werd toegesnauwd dat het druk was ja!!!. En de verbinding werd verbroken.
    Toen ik nogmaals belde om te vragen hoe het met onze bestelling zat, werd ik weer toegesnauwd.
    Om 19.30 uur kwam onze bestelling...

2. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Grillroom L&M

We hadden 2 kapsalons besteld. De frites waren enorm slap, alsof ze rauw in de bakjes waren gelegd.
    Ook proefde ik gehakt brokken.

2,2
  3. Annelies's profielfoto
    Annelies vindt Grillroom L&M niet leuk

4. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Rhodos

We hadden via social deal onbeperkt eten voor 2,5 uur.
    We kregen lauw vlees, wat zo taai was, dat het nauwelijks door te snijden was. De rijst was ook lauw.
    Toen we er iets van zeiden kregen we nieuw vlees, ditmaal nóg taaier en droger.
    Het was niet te eten!!!
    Wat een slecht restaurant!!!!!

1,4
  5. Annelies's profielfoto
    Annelies vindt Rhodos niet leuk

6. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Wat een gezellig restaurant, met een prachtige tuin.
    We hebben werkelijk geweldig genoten van ons eten: elk gerecht was heerlijk bereid.
    Al het "groen" op het bord was vers geplukt in eigen tuin en minimaal aangemaakt, zodat de pure smaken bleven bestaan: heerlijk!
    De bediening was lief, maar af en toe wat chaotisch.

Een tip… we hebben tijdens onze maaltijd 2 keer dezelfde cd gehoord… dat mag anders…

7. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Banka
    Nederlands Nunspeet

Mijn dochter en ik wilden lunchen. Een vriendelijk meisje kwam vrijwel direct vragen of we iets wilden drinken. Over dit meisje geen klachten: zij deed het goed…
    Ik bestelde 2 kroketten met wit brood, mijn dochter een broodje zalm. We ontvingen onze bestelling. Ik wilde mijn broodjes gaan besmeren met boter en bemerkte dat de broodjes aan de randen droog waren. Ik meldde dit bij de aardige medewerkster en zij zou nieuw brood halen. Dat duurde een poosje. Mijn dochter was ondertussen aan haar broodje zalm begonnen. De medewerkster kwam terug met een bruine baquette Ik vroeg of ik een witte mocht. Ze liep weer terug naar de keuken en het duurde weer en poosje voordat ze terug kwam met een witte baquette. De broodjes hadden een harde korst en mijn dochter vroeg of wij een steakmes konden krijgen, zodat we onze broodjes konden doorsnijden. (Lukte niet met een gewoon mes).
    Ineens verscheen er een andere medewerkster (misschien de bazin) aan onze tafel. Ze vroeg: "U wilt andere messen"? En de messen werden op tafel gekwakt. Ik kon eindelijk aan mijn broodje kroket beginnen. Helaas waren mijn kroketten inmiddels koud geworden en zat ik alleen te eten, want mijn dochter was inmiddels klaar.
    Bij het afrekenen (we rekenden af bij de andere medewerkster) benoemde ik dat we niet meer zouden komen. De medewerkster reageerde niet. Ik vroeg of ze wilde weten waarom dat zo was en ze zei dat ze dat wel wilde weten. Ik vertelde wat er gebeurd was: oud brood, koude kroketten, alleen eten… de medewerkster ging in de verdediging. Ze zei dat iedereen aan het brood had gevoeld en dat zij vonden dat het vers was en als ik koude kroketten had had ik dat moeten zeggen, dan hadden ze nieuwe gebakken. Ik benoemde dat ik niet nog langer wilde wachten en daarom geen nieuwe kroketten had besteld. Ik benoemde dat ik een recensie zou schrijven. De medewerkster keek een andere kant op en zei op bitse toon: "fijne dag verder". Ik wilde nog een tip geven over de messen. Nogmaals zei ze: " ik zei, fijne dag verder".
    Ik heb gezegd dat haar klantvriendelijkheid te wensen overliet. Ze ging wéér in de verdediging: "ik ben helemaal niet aan uw tafel geweest"! Ik herhaalde wat ze had gezegd:"U wilt andere messen"? Wat een klantonvriendelijke vrouw.
    Wat een slechte service!

2,2