Activiteiten van Anneke

1. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Princenhof

Daar ik de familiedag mocht organiseren, heb ik voor 24 personen een aparte ruimte, een soort serre, besproken. Het terras is niet van te voren te bespreken maar het was prachtig weer en toch mochten we buiten zitten. We hebben van 4 tot 6 uur lekker buiten in de zon kunnen borrelen. De sfeer was geweldig, de bediening positief, gemoedelijk en vriendelijk. Dat past helemaal bij een familiedag! Daarna zijn we naar de serre gegaan om te eten. Heel gezellig was die ruimte! Waar ik speciale waardering voor heb, is dat het personeel binnen de kortste keren 'alle' menu's geserveerd hadden zodat we gezamenlijk konden beginnen met het eten. De verzorging was prima, de bediening perfect en de service en betrokkenheid heb ik zeer gewaardeerd. Ik heb van niemand een klacht gehoord over welk onderdeel dan ook, alleen maar lof over het eten en de goede bediening van het personeel. Bedankt voor alle goede zorgen! Wat ons betreft: Het gezellige en vriendelijke restaurant-pannenkoekenhuis Princenhof is echt een aanrader!