• Lid sinds 14 mei 2010

Grand Café Assumburg

Assendelft

Peper & Zout

Middelburg

anneke zwart heeft nog geen foto toegevoegd

1. anneke zwart's profielfoto
    anneke zwart heeft een recensie geschreven voor Grand Café Assumburg

Heerlijk eten en drinken in een sfeervol restaurant. Alles schoon en netjes, attent vriendelijk personeel. Een aanrader voor een heerlijk diner.

2. anneke zwart's profielfoto
    anneke zwart heeft een recensie geschreven voor Peper & Zout

Gisteravond met familie gegeten, ontvangst was goed en vriendelijk. Aanbevolen dagsoep was 5 minuten later niet voorradig. Alternatief was goed. Daarna meer dan een uur gewacht op hoofdgerecht, zonder enige communicatie met ons. Na te hebben gevraagd waarom het zolang duurde alleen irritatie en afschepen, geen verklaring, geen excuus, geen drankje van het huis ter compensatie. Slechte zaak. We voelden ons niet "te gast". Wegens tijdgebrek aan onze kant, het was inmiddels 21.45 en wij moesten om 23.00 in Bergen op Zoom zijn, konden wij geen nagerecht of koffie meer gebruiken. Weer iritatie bij de gastheer. De eigenaresse kwam tijdens het afrekenen nog steeds niet met een excuus, wel met een verhaaltje over een afwezige afwashulp. We werden niet begeleid naar de garderobe, geen prettige avond of tot ziens, niets! Het team van Peper en Zout heeft nog veel te leren op het gebied van goed gastheerschap en communicatie met de gasten. Wij hebben recht van spreken met in ons gezelschap 2 communicatiedeskundigen en 1 echtgenote van een chef.