Activiteiten van Anneke Koerts

1. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door H.R. Swartz voor De Potkachel leuk

H.R. Swartz

We zijn hier de afgelopen 2 jaar zeer regelmatig geweest en het bevalt iedere keer weer heel goed. Kan het een ieder aanbevelen!

2. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Spanjers voor De Potkachel leuk

De sfeer bij binnenkomst was warm en gastvrij. Een zeer goede kwaliteit van het eten, er is veel aandacht aan besteed. De borden zagen er zeer mooi opgemaakt uit. Wij hadden de eerste dag kabeljauw, deze smaakte perfect. Een aanrader om lekker te eten.

3. J PLANKEN en W Verkerk Gerholt

Wij zijn van 12 tot 14 mei geweest, wat een toplocatie. Het eten was super goed, leuke creaties, elke keer weer een verrassing wat ons voorgezet zou worden. Jullie zien ons in November beslist terug. Bedankt voor de goede ontvangst en de verzorging. Met vriendelijke groet.

4. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Ferry Theunisse voor De Potkachel leuk

Fantastisch restaurant waar we elke keer weer van een hele goede maaltijd genieten. Het feit dat je na de maaltijd dan ook nog kan genieten van een nette hotelkamer met fantastische badkamer maakt het dan compleet.

Een aanrader!

5. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Abrabant voor De Potkachel leuk

Abrabant

Afgelopen dagen een heerlijk weekend gehad bij de Potkachel. Het eten is zeer gevarieerd en erg mooi opgediend. Mijn complimenten voor de koks. Wij komen zeker nog een keer terug voor een overnachting in de mooie hotelkamer.

6. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Lia voor De Potkachel leuk

De decoratie in het restaurant staat in schril contrast met de uitmuntende kwaliteit van het eten! Dit heeft voor ons geleid tot een onverwachte, doch zeer aangename verrassing. Uitmuntende kwaliteit van het eten, gevarieerde menu en democratische prijzen, dit is wat je kan verwachten van de Potkachel!

7. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Nimwegen van voor De Potkachel leuk

Nimwegen van

Fantastisch. Mooie, schone kamer en badcel. Het eten was overheerlijk (complimenten voor de kok(s). De service en bediening van de heer Heemskerk, mevrouw Chaudron en personeel waren geheel naar wens. Alles bij elkaar een hotel om terug te keren. Onze welgemeende complimenten.

8. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Oranje voor De Potkachel niet leuk

Na twee jaar geleden hier heerlijk en gezellig te hebben gedineerd hebben wij hier weer een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst was er niemand die ons ontving, dus maar het overvolle restaurant binnengegaan waar ons werd verteld maar een vrije tafel op te zoeken.

Bij de bestelling van de gerechten werd er bestek bij mijn vrouw weggehaald, zodat ze alleen een vork en mes over hield. Haar voorgerecht bestond uit een garnalencocktail die ze dus heeft moeten nuttigen met een vork en mes van het hoofdgerecht. De wijn werd al gebracht en geopend tijdens het aperitief, we moesten zelf maar inschenken.

Het hoofdgerecht voor mij een trio van wild en voor mijn vrouw tournedos werd geserveerd zonder b.v. een patatje. In een nagerecht hadden we geen trek. Zelf nam ik een Irish coffee waar ze volgens mij maar enkele druppels whisky in hadden gedaan en dat voor een bedrag van 8,50. Wij gaan hier dus nooit meer dineren.

4,9
  9. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Bert de Jong voor De Potkachel leuk

Tijdens het verblijf in de Potkachel heb ik twee maal van een heel goed 3 gangen menu mogen genieten. Zachte Franse muziek op de achtergrond met een meezingende eigenaar die de bediening deed was het toefje extra room op de toch al voortreffelijke gerechten. De menukaart gaf inzicht in een groot aantal mooie gerechten voor een bijzonder schappelijke prijs die ook nog eens in een rap tempo werden geserveerd, hulde dit maak je niet vaak mee in een best groot restaurant wat in november "gewoon"strak vol zat. Veel verse producten, keuze's te over en dit alles kon worden genoten met een ruime keuze uit de wijnkaart die een aantal prachtige wijnen bevatte die ook nog eens prettig waren geprijsd.
    Genoten doet eigenlijk geen recht aan de ervaring in de Potkachel maar ik kan er eigenlijk heen ander woord voor bedenken.
    Bert de Jong.

10. Ellie de Jong-Ras

Vanwege het lekkere eten twee avonden achter elkaar in hetzelfde restaurant gegeten. Sfeer is gemoedelijk, service prima en prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ruime keus voor het 3-gangen menu. Mooie wijnen voor een nette prijs. We komen terug.

11. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door A.J. Kalb voor De Potkachel leuk

Fijn hotel-restaurant met goede keuken. Snelle vriendelijke bediening, heerlijk en gezellig gegeten.

12. Francy van der Most

We hoorden van Marianne Kalb heel enthousiaste verhalen over jullie hotel. De sfeer, de vriendelijkheid en de service vond ze geweldig.
    Ook was ze erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding.
    Mochten we eens een weekendje naar Zuid-Limburg gaan,dan staat de Potkachel boven aan de lijst.

13. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door P.M.Sinjou voor De Potkachel leuk

P.M.Sinjou

Heerlijk gegeten met een vlotte bediening, komen hier zeker terug.

14. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Marianne Kalb voor De Potkachel leuk

Geweldig locatie om een paar dagen te genieten van gastvrijheid vriendelijke service heerlijke bedden in ruime kamer en een maaltijd om je vingers bij op te eten voor een heel schappelijke prijs. Dit alles middenin het prachtige Limburgse landschap.

15. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Ilona Neubacher voor De Potkachel leuk

Ilona Neubacher

Ik we hebben er heerlijk gegeten.De bediening was snel en zeer goed.De prijs kwaliteit verhouding is buitengewoon goed. Het is echt een aanrader.

16. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts vindt de recensie door Anneke Koerts voor De Potkachel leuk

Wij zijn een paar dagen bij de Potkachel geweest en het was geweldig. De kamers zijn ruim, schoon en een heerlijke inloopdouche. We hebben twee maal gedineerd bij de Potkachel en het was geweldig. Het voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje, alles was goed. We waren met z'n vieren en allemaal zéér tevreden. We komen in maart terug met vrienden.

17. Anneke Koerts's profielfoto
    Anneke Koerts heeft een recensie geschreven voor De Potkachel