• Lid sinds 2 november 2013

Oosterhout

1. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Badhuis Oedipus

Heerlijk gegeten!
    Maar oef wat een beroerde service... we kregen eerst al verkeerde lunchgerechten. Uiteindelijk kregen we wel het goede, maar de een had het bord al leeg toen de ander het eten nog uitgeserveerd kreeg.

Toen we wilden betalen, kregen we te maken met een enorm boze serveerster: hoe we het in ons hoofd gehaald hadden om eten te bestellen zonder drinken! Dat kon toch echt niet.
    Prima als dat hun regel is, daar hadden we best in mee willen gaan, maar geef dat dan even aan terwijl we het eten bestellen. Niet als alles al op is en we bij de kassa staan. Ze viel echt enorm uit en ging boos tekeer. Erg ongemakkelijk met kleine kinderen erbij. Sloeg echt nergens op.

Dus ja: goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding, maar zo he, wat onwijs boos werd die vrouw, terwijl de fout bij een ober lag.

2. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Camper Burger

Erg lekkere Vlaamse friet, smakelijke hamburger op een luxe broodje. Word hier snackbar genoemd, maar is zeker méér en beter! Sfeervolle inrichting, niet zo groot, maar wel gezellig.

3. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Smaak en Meer

Heerlijke high tea gehad! Vooral de sandwiches waren erg lekker, exclusief en bijzonder! De verschillende jams, behorend bij de scones en muffins, waren zelfgemaaakt en echt onwijs lekker.
    Aankleding vh restaurant was gezellig en hip, jammer dat er ook een winkel voor kantoorartikelen in zit. Gastvrouw erg vriendelijk.