Activiteiten van Anne Zijlstra

2. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt De Kleine Bezorg Griek niet leuk

3. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt de recensie door Vincent voor De Schouwse Hoeve niet leuk

We komen daar aan met 4 personen en een hond. Netjes gevraagd of de hond welkom was. Krijgen we een of ander onzin-verhaal dat ze 3 tafels hebben voor gasten met honden maar dat reeds 2 tafels daarvan bezet waren. De andere tafel had een balk onder tafel waar onze hond niet onder zou kunnen liggen. Dus vandaag ging niet lukken. Of we een andere dag in deze week wilden reserveren? Er zat werkelijk 1.5 Paardenkop in het restaurant dus wat een onzin. Ronduit klant-onvriendelijk! Dit hebben we nog nooit meegemaakt… te gek voor woorden om je potentiële klanten zo onbeschoft voor te liegen met zo'n raar verhaal! Hier gaan wij dus nooit meer naar toe! Eén geluk aan dit voorval was dat we hierna bij een ander restaurant terecht gekomen zijn. Fantastisch restaurant! Goed eten en zéér klantvriendelijke bediening.

4. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt de recensie door Anne Zijlstra voor De Schouwse Hoeve niet leuk

Getracht een dag van te voren te reserveren geen bevestiging ontvangen. De dag erna maar 's-morgens gebeld.
    De Ossehaas dreef in een soort uiensoep ipv rode wijn saus. Groente garnituur matig. De spareribs weliswaar onbeperkt waren alleen met een zeer zoete saus. Er was geen keuze tussen sweet/spicy of anders.
    Wij hadden het gevoel van "alles uit een potje" en snel klaar gemaakt. Kortom niet restaurant waardig. Leek meer iets voor een "snelle hap"

4,3
  5. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra heeft een recensie geschreven voor Il Tartufo

Bijzonder kleinschalig restaurant. Vriendelijke en attente bediening. Voor herhaling vatbaar.

6. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra heeft een recensie geschreven voor De Schouwse Hoeve

4,3
  7. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt Zeebinkie niet leuk

8. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt de recensie door Anne voor The Bull leuk
    Steakhouse Breskens

Voor de tweede keer hier gegeten. Alles was weer prima. Malse steak, goede bediening. Weer voor herhaling vatbaar

9. Anne Zijlstra's profielfoto
    Anne Zijlstra vindt The Bull leuk