• Lid sinds 25 juni 2017

Le Bateau

Den Bosch

De Akker

Beneden Leeuwen

Anne Janssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Anne Janssen voor Le Bateau leuk

Gegeten in een restaurant waar de sfeer ver te zoeken is. Een overdreven lach van de serveerster die vraagt of je wat brood erbij wilt. Hiervoor moet je (achteraf gezien)€15,- betalen. Een man die de zaak met argusogen blijft bekijken. Hoofdgerecht dat na 5 minuten gebracht wordt (na verkeerd gerecht). Hoezo vers? Ook hiervoor betaal je €23,95. Erg veel geld voor zo’n slechte maaltijd. Voor de Brabantse gezelligheid zou ik hier nooit naar toe gaan, evenals de kwaliteit van het eten.

1,4
  2. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Angelique voor Le Bateau leuk

Angelique

We zaten met 4 personen aan een tafeltje waar je normaal gesproken 2 personen zou plaatsen met de tafelpoot tussen onze benen. De mensen achter ons zaten met zijn zessen aan een 4 persoons-tafel. Dit maakte dat er veel mensen in een kleine ruimte samengepropt zaten. Het eten was lekker en met zorg gemaakt ; echter de porties waren veel te klein. Achteraf gezien zouden we niet voor de proeverij gekozen hebben want het 4 en 5 gangen menu leek precies op ons menu maar dan met grotere hoeveelheden en tegen een lagere prijs.

5,7
  3. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen heeft een recensie geschreven voor Le Bateau

1,4
  4. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Suzanne voor Promessa leuk
    Nederlands Eersel

Dit was onze vierde keer uit eten bij Promessa. Omdat wij altijd erg te spreken zijn over dit restaurant hebben wij hier afgelopen week voor mijn verjaardag gegeten. Maar wat viel deze avond voor ons tegen. Het begon bij een ontvangst waarbij een dame met lijst niets zei en naar onze tafel wees. De bediening is na het opnemen van het eerste drankje, voor- en hoofdgerecht niet meer uit zichzelf bij ons aan tafel gekomen. Bij het serveren van drank en gerechten werd geen woord gezegd. De borden werden voor onze neus gezet, waarna de bediening in alle stilte weg liep. Dit gebeurde ronde na ronde, waardoor wij geen zin meer hadden om in deze sfeer nog een toetje en koffie na te nemen. Echter vonden we het eten erg lekker, punten voor de kok. Maar dat de bediening ons voor ons gevoel links heeft laten liggen zijn we niet gewend van Promessa. Wij vonden het personeel erg klantonvriendelijk. Promessa is voor ons hierdoor niet meer voor herhaling vatbaar. Erg jammer.

5. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Jos voor Promessa leuk
    Nederlands Eersel

Nee. Niet bijzonder. Voorgeproduceerd eten. Saaie smaken. In verhouding erg duur. Aardige mensen, dat wel. Maar zonde van de centen.

3,5
  6. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Oranje voor Promessa leuk
    Nederlands Eersel

Het restaurant is in vergelijking met voorgaande jaren erg achteruitgegaan. Bij binnenkomst vroeg men wat wij wilde drinken. Mijn vrouw bestelde een spa rood. Zij kreeg gelijk een literfles. De twee oesters en de twee coquilles van de smaakte goed. Het hoofdgerecht (zeetong) werd vergezeld van een klein bakje patatjes en was sla ook in een bakje. We hebben maar geen nagerecht meer besteld maar namen cappuccino en Irish koffie. Volgens mij was de Irish koffie oploskoffie met whisky smaak want ik proefde geen whisky en dat voor 8,50 euro. Op mijn opmerking hierover werd niet gereageerd.

7. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen vindt de recensie door Anja voor Promessa leuk
    Nederlands Eersel

Voorgerecht en hoofdgerecht waren absoluut lekker, maar onze hoofdgerechten vielen tegen. Langzaam gegaard buikspek zonder knapperig zwoerd, plus zo weinig aardappelpuree dat mijn man het zelfs niet eens gezien had.
    Mijn kabeljauw was lekker, maar het schuim op de bovenkant wat muffig. De aardappelspaghetti bestond uit die korte sliertjes. Het hele gerecht paste in één hand.
    De nagerechten waren lekker, maar de ober vergat mijn wijn te brengen. Omdat het er rumoerig was en er ook nog eens de radio aan stond, hebben we het erbij gelaten en zijn we maar naar huis gegaan.
    Grootste ergernis was de prijs. Als het kleine gerechten zijn, vraag dan ook kleine prijzen. Of geef er wat extra's bij wat voor het restaurant weinig extra kost, maar de gast wel een voldaan gevoel geeft. Jammer, wij gaan niet terug daar.

8. Anne Janssen's profielfoto
    Anne Janssen heeft een recensie geschreven voor De Akker

Wij bestelden ons eten en moesten ongeveer 10 minuten wachten. Ondertussen was een jong meisje bezig met schoonmaken van 3 tafels. Onze tafel was vuil, plakkerig en vol kruimels, maar ze sloeg onze tafel over. Een andere erg jonge knaap kwam de bestelling brengen. Ik vroeg vriendelijk of onze tafel nog schoongemaakt kon worden. Hij antwoordde: mevrouw, het is erg druk. Wij doen ons best. Hij snelde weg en kwam niet terug. Nergens vriendelijkheid in de zaak, alleen gestresste jonge mensen.