• Lid sinds 15 juni 2018

Broodje Kok

Harderwijk
  2. Broodje Kok

Harderwijk

anne heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. anne's profielfoto
    anne heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok

Ik vraag me dan wel af waarom dit niet vermeld word voordat de broodjes bereid worden en en noet daarna wanneer ook alles al betaald is. Een miscommunicatie kan natuurlijk maar ik ben wel benieuwd hoe het kan dat ik maat de helft krijg in vergelijking met een regulier broodje en wel de volle pond betalen mag?

2. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Broodje Kok

anne

Glutenvrij is hier een optie. Als leek een broodje besteld, gevraagd hoe groot het broodje was en dit bleken 2 kleine broodjes te zijn, samen ong. 1 Pistolet. Bestelling gedaan; broodje met beleg, denkend dat ik dan 4 kleine broodjes zou hebben. Beleg was geen probleem.Bestelling was klaar, bij het ophalen werd vermeld dat ze niet zeker wisten of het beleg glutenvrij zou zijn maar de broodjes zeker wel. Aangegeven dat ik bij bestellen vroeg of het beleg kon en dit bleek geen probleem te zijn. Nu is het bereid en word het op eigen verantwoording gegooid. Nou zo gelaten aangegeven dat ik het ga proberen omdat nu toch al belegd was. Eenmaal in de auto had ik 2 kleine broodjes met beleg, waar ik de volle prijs voor betaald heb! Niet verzadigd wel veel geld kwijt, ik had de helft van wat mijn man had en voel me belazerd. Eerste en laatste keer broodje kok! Bah wat een aanfluiting, ken je vak!

3. anne's profielfoto
    anne vindt Broodje Kok niet leuk