• Lid sinds 20 december 2014

Arnhem

AnnaB2 heeft nog geen foto toegevoegd

1. AnnaB2's profielfoto
    AnnaB2 heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Ik schrijf niet vaak recensies, maar zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld door horecapersoneel en/of restauranteigenaar. Ik heb een Groupon-bon gekocht om kennis te maken met dit restaurant. Week voor het verstrijken van de bon, bel ik om een reservering te maken. Normaal is dit restaurant altijd vrijwel leeg. Meneer zegt dat het weekend vol zit, waarop ik aangeef dat het ook kan op maandag, dinsdag of woensdag. Meneer zegt dat hij dan ook vol zit, dat ik maar eerder had moeten reserveren en dat mijn bon dan maar vervalt. Ik had zo mijn bedenkingen, omdat ik iedere week erlangs wandel en het altijd leeg is. Maar ik opper de optie om dan later op de avond te komen eten, 20:00/20:30uur, als de eerste gasten zijn uitgegeten, zijn maar met zijn 2en. Meneer zegt: "Dat kan niet en dat is ook niet de bedoeling mevrouw". Niet de bedoeling? Ineens begin hij te schreeuwen: "U kon toch eerder komen of niet?", waarop ik aangeef dat hij niet tegen mij hoeft te schreeuwen. Maar goed, ik probeer wederom aan te geven dat het toch geen probleem moet zijn om ons op een doordeweekse dag deze week ergens te laten eten, heel vroeg of juist heel laat. Meneer lacht heel hard door de telefoon heen en zegt dat het niet zijn probleem is en dat er groepen van 100 mensen komen eten. Iedere door de weekse dag gedurende de hele week vraag ik, licht geirriteerd? Dat kan toch niet? "Hahaha, bye bye mevrouw" schreeuwt hij en gooit de hoorn erop.. Ik werd gewoon heel hard uitgelachen en er is tegen mij geschreeuwd, terwijl ik een bon kan gekocht om kennis te maken met dit restaurant? Snap dat Groupon het restaurant niet veel oplevert, maar dit al helemaal niet! Mij nooit gezien daar! Snap nu in ieder geval waarom het iedere dag leeg staat. Ga hier in ieder geval niet voor de service! Hoe het eten is weet ik niet, maar zal nooit een bijdrage willen bijleveren aan iemand die zo met zijn potentiele klanten omgaat. Schreeuwen ineens, uitlachen en hoorn erop gooien? Nooit Taj Mahal dus.