• Lid sinds 27 mei 2012

Tous les

Sluis

Brasserie Kookpunt

Kamperland

Anna heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Brasserie Kookpunt

Afgelopen vrijdag hebben wij hier heerlijk gedineerd. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. Als voorgerecht hadden we een overheerlijke vissoep, om letterlijk je vingers erbij af te likken. Als voorgerecht de zwaardvis. Alles is vers en goed op smaak. Eindelijk een restaurant waar niks uit een pakje komt. Je kan hier culinair genieten voor een betaalbare prijs. De service is super. Zeer goeie uitleg van de chef. Wij raden dan ook iedereen aan om hier eens aan te schuiven. Ga zo door!

2. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Tous les

Anna

Wij hebben hier vorige week gegeten. Het was een en al genieten. Eenmaal het restaurant binnen werden we zeer vriendelijk geholpen. Het concept werd op een hele aangename manier uitglegd. Wat een keus aan gerechten echt voor ieder wat wils of je nou een vlees of vis liefhebber bent. Zelfs voor de vegetarische gasten is er volop keus. De gerechtjes worden zeer mooi opgemaakt. De service in het restaurant is uitstekend erg vriendelijk personeel. Voor de prijs en kwaliteit betaal je zeker niet teveel. Pure smaken! eindelijk een restaurant in Sluis die niet met maar kant en klare pakjes werkt. Ons zul je zeker vaker terug zien in Tous Les. Ga zo door!!!