• Lid sinds 31 augustus 2017

Bunde
  2. -

De Vier Broers

Amersfoort

Anna heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor De Kastanjeboom

Fantastische prijs-kwaliteit verhouding. Voor de Proeverij komen wij speciaal uit de randstad. Bediening hartelijk en vlot. Inrichting tikje gedateerd, maar prima sfeer. Echt heerlijk eten in een huiselijke entourage. Aanrader!

2. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor De Vier Broers

Op 17 augustus was er Pleinbios op het plein waar dit restaurant aan grenst. Omdat er nog (veel) plek was gingen ik en mijn vriendin op het terras zitten, en moesten vervolgens best lang wachten, ondanks de matige drukte. De jongen in de bediening was kortaf en niet heel vriendelijk. Maar de corpulente Turkse man die ons tafeltje vervolgens benaderde (de eigenaar, bleek later) sloeg werkelijk alles. Hij bleef n beetje in de buurt van ons tafeltje hangen (waar we op zich al niet op zaten te wachten, we waren een avondje samen uit en keken die film) en sprak herhaaldelijk en tot vervelens toe zijn twijfel uit over de geaardheid van de jongen in de bediening. Zijn eigen personeel, dus. Hij zag er namelijk uit als een homo, gedroeg zich als een homo, en praatte als een homo. Aldus zijn baas. En dat werd nog een keer of negen herhaald. Uiteindelijk had hij door dat zijn aanwezigheid niets maar dan ook niets toevoegde aan onze avond uit en ging hij weg. Maar wat hij niet door had, is dat we zelf homo zijn. Wat een sneue vertoning, deze plek. En niet alleen door de matige wijn.