• Lid sinds 24 september 2014

Taste 4.0

Rotterdam

anna heeft nog geen foto toegevoegd

1. anna's profielfoto
    anna heeft een recensie geschreven voor Taste 4.0

Gisterenavond op de valreep besloten hier een hapje te gaan eten en we werden aangenaam verrast. In eerste instantie door de ontzettend leuke ongedwongen staff die ons veel kon vertellen over het gebouw en het interieur (met name de zwart-wit foto's aan de muren vonden wij erg leuk!), later door het eten wat met veel zorg was bereid. Vooraf Thaise Tom Yum soep met garnalen; perfect op smaak en persoonlijk vond ik hem lekkerder dan ik hem in Thailand gegeten heb. Als tweede gerecht kregen we Carpaccio; geen fabrieks- of diepvriesvlees maar duidelijk zelf gesneden en mooi roze van kleur. Als laatste gerecht de Mexicaanse nacho’s; deze vonden wij niet echt passen in het rijtje maar desalniettemin was ook dit gerecht qua smaak en opmaak beter dan de naam doet vermoeden.. Al met al, heerlijk eten, een pluim voor de service dus wij komen terug. Ps. we hebben genoten van het naast het tafeltje liggende speakertje met mooie oude nummers, jammer dat de overkant harde ''club'' muziek aan had staan op een dinsdagavond.