• Lid sinds 4 augustus 2014

Taverne de Schalkse

Weesp

Bistro de Buurvrouw

Tiel

Anja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anja 's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Bistro de Buurvrouw

Super gegeten, vriendelijk professioneel personeel. Een echte aanrader voor een gezellig en/of romantisch avondje uit.

2. Anja 's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Pieterman
    Internationaal Volendam

Eindeloos genieten, een soort all you can eat. Gisterenavond gegeten. Super lekker, mooi opgemaakte schotels. Attent personeel, want het was erg druk waardoor het wat lager duurde volgens hen. Niet volgens ons, lekker op ons gemak.
    De naar ik aanneem eigenaar en vrouw kwamen regelmatig langs om te informeren en een praatje. Echte gastvrouw en heer, een pluim, zo hoort het. Alles zeer betaalbaar, super service en heel lekker. Geweldig, een welverdiende pluim. Toptent.

3. Anja 's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Taverne de Schalkse

Vanavond mosselen besteld en voor het eerst in mijn leven iets terug gestuurd. De mosselen waren dicht en de enkele die open waren, waren niet gaar. Wat ben je als kok waard dat je zo je gerechten uit de keuken laat gaan, dit is toch wel het meest simpele gerecht om te maken.

De prijs 19.95 is voor de mosselen die we kregen een heel hoge prijs want behalve niet gaar waren ze zo klein dat een vergroot glas nodig was. Het waren niet de lekkere jumbo mosselen die ik voor deze prijs mag verwachten. Ik heb gezien deze ervaring ervoor gekozen geen dessert te nemen, had er geen vertrouwen in.

Het personeel is vriendelijk maar heeft geen horeca bloed, onervaren, ondeskundig en gestuntel. De locatie is werkelijk prachtig, nu nog een betere kok en wat beter personeel, bijvoorbeeld van de horeca opleiding, die wel weten wat gastheerschap inhoud.

Jammer, maar mij zie je hier nooit meer terug komen om te eten.