• Lid sinds 18 november 2010

De Oude Sluis

Wemeldinge

Casa Mia

Kapelle

anja heeft nog geen foto toegevoegd

1. anja's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor De Oude Sluis

Prijs/kwaliteit verhouding is niet oke. We hebben absoluut lekker gegeten, maar dat woog niet op tegen de hoge rekening.

Veel, véél geld wordt er gevraagd voor een simpel watertje.

Bediening vonden we stijfjes en voelden ons niet helemaal welkom (misschien omdat we niet helemaal tevreden waren met de voor ons uitgekozen tafel?).

Dochter van de eigenaren is een topdame! Een gezellig gesprek mee gevoerd, dat maakte de avond deels goed.

2. anja's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Visjes Eten & Drinken

Meestal is het goed eten bij de Visjes. 1 keer ontzettend lekkere gebakken paling gehad. Maar als het te druk wordt, dan kon men de kwaliteit niet meer waarborgen. Ik heb begrepen dat er een extra kok is aangenomen. En nog een goede ook! In januari een heerlijk buffet gegeten met MKB Wemeldinge. Eigenlijk eet ik nooit een toetje, maar deze brownie/ijs/vers fruitsalade kon ik niet laten liggen...smullen!

3. anja's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Casa Mia

Helemaal goed! Warm bij aankomst, en prima smaak.. je verwacht het gewoon, zo lekker!

4. anja's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Ying's Wok Palace

van 19.30 tot 23.00 uur me niet verveeld. Wokken en het eten kan op een bakplaat worden bereid. Drank is bij de prijs inbegrepen dus de rekening viel heel erg mee.