• Lid sinds 13 januari 2010

Renesse
  3. 1,8

May Garden

Burgh Haamstede

Anja van Kraaij heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Anja van Kraaij's profielfoto
    Anja van Kraaij heeft een recensie geschreven voor Zeebinkie

Afgelopen donderdag hier gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vriend. De 2 = 1 actie is natuurlijk een geweldige actie. Wij hebben heerlijk gegeten. De kip terriaki is een aanrader! Er waren een paar minpuntjes. De hele zaak staat echt blauw van de bakplaat (werkt de afzuiging niet?) en de gastheer vond ik nogal gestressed, waarschijnlijk door de grote drukte en de aantallen mensen die weggestuurd moeten worden ivm de drukte. We zouden ook graag wat meer keuze zien in vegetarische hoofdgerechten hoewel gezegd werd dat we van te voren aan kunnen geven dat we langskomen en ze hierop kunnen inkopen. Wij komen hier zeker terug.

2. Anja van Kraaij's profielfoto
    Anja van Kraaij heeft een recensie geschreven voor Zeerust
    Internationaal Renesse

Lekker gegeten met heel veel keuze in vegetarische gerechten. Dat zie je nergens. Bediening was ook prima!

3. Anja van Kraaij's profielfoto
    Anja van Kraaij heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen De Schaar

In twee weken vakantie drie keer bij De Schaar gegeten. Dat zegt genoeg! Het was drie keer heerlijk met een prima service. Tot volgend jaar!!!

4. Anja van Kraaij's profielfoto
    Anja van Kraaij heeft een recensie geschreven voor May Garden
    Chinees-Indisch Burgh Haamstede

Een vegetarische maaltijd proberen te verkrijgen was niet echt mogelijk. Uiteindelijk een chinese bami gekozen waarvoor we maarliefst met afhaalkorting €12,50 betaald hebben!!! De dag erna toch maar even terug om te vragen of dat geen vergissing was maar na veel chinees over en weer gepraat kwamen ze tot de conclusie dat het toch echt klopte. Ze hadden er toch extra groenten in gedaan zei mevrouw. Voor ons NOOIT meer een maaltijd van dit restaurant. We voelden ons alleen maar afgezet!!!

5. Anja van Kraaij's profielfoto
    Anja van Kraaij heeft een recensie geschreven voor An Fong
    Chinees-Indisch Best

Het beste Chinese restaurant in de regio, met een geweldig uitgebreid buffet! Als ik hier in het weekend ga eten zou ik het liefst de dagen ervoor niets eten om maar lekker veel ruimte te maken voor al deze heerlijkheden, echt top!