• Lid sinds 9 september 2012

Jin Xing

Lichtenvoorde

Grand Plaza

Eibergen

Anita Sewalt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anita Sewalt's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  4. Anita Sewalt's profielfoto
    Anita Sewalt heeft een recensie geschreven voor Jin Xing
    Chinees-Indisch Lichtenvoorde

Nog nooit van mijn leven zo'n waardeloos restaurant meegemaakt.
    We kwamen binnen, werden aan een tafel gezet, er werd ons niet wat te drinken aangeboden, geen menukaart gegeven. Mijn oma maar gevraagd of we niet wat drinken konden krijgen. We kregen lauw bier, het was buiten 27 graden. Er liepen 4 jonge meiden rond, een lach kon er niet af. Toen mensen na ons werden bediend is mijn moeder naar voren gelopen en gevraagd hoe het met ons zat. Komt een meisje excuses aanbieden en bestelling wordt opgenomen. Alleen keuze uit ABC menu en dat is het. Wij de vraag is het menu voor 1 of 2 personen? 2 is het antwoord. Oke dan graag menu a en c 1 keer. Worden we gedekt met vier grote borden, wij de vraag of het klopt, wordt er gezegt u bent met vier personen dus 4 keer menu en wel voor betalen. Wij pardon en opgestaan, dat is voor een seveerster geen toon om een klant aan te spreken. Wij naar de kassa om ons drinken netjes af te rekenen. Krijgen we daar toch een grote mond van een van die andere meiden, zeer onrespectloos en klantonvriendelijk. En de gastvrouw van het gezelschap niet te bekennen. Nee nooit meer dat wij daar een voet binnen zetten.

5. Anita Sewalt's profielfoto
    Anita Sewalt heeft een recensie geschreven voor De DorpsKamer

Ja jeetje wat hebben wij lekker gegeten. Mijn man de biefstuk (en dat was geen zielig stukje) en ik asperges met zalm. Als ik had geweten dat het zo'n mooie grote portie was had ik geen voorgerecht genomen. Toen wij binnenkwamen was het erg druk, maar netjes opgevangen aan de bar wat gedronken en al snel lekker aan tafel. We hebben een super lekkere en vooral gezellige avond gehad. Mede zeer te danken aan het lieve personeel en het heerlijke eten. Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer.

6. Anita Sewalt's profielfoto
    Anita Sewalt heeft een recensie geschreven voor De Tuinkamer

Ja heerlijk gegeten, prijzig maar zeker de moeite waard. Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening en het uitzicht vanaf de serre zo het bos in is betoverd mooi. We gaan even sparen maar we gaan zeker nog snel weer een keer.

7. Anita Sewalt's profielfoto
    Anita Sewalt heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Leemreize

Ja, super goede snackbar. Voor 2,50 heb je al een flinke zak patat. Zelfs op hele drukke momenten weten ze de doorstoom toch binnen een half uur te beperken en dat vind ik super. Alle dames achter de balie zijn altijd vriendelijk en als er een probleem is wordt je op een vriendelijke en klantvriendelijke manier geholpen. Wij maken dan ook met heel veel plezier wekelijks gebruik van deze snackbar.

8. Anita Sewalt's profielfoto
    Anita Sewalt heeft een recensie geschreven voor Grand Plaza

Wij hebben hier zeer goed gegeten, 2 uur onbeperkt eten en drinken voor 23eu pp dat was echt geen geld. Ook erg fijn dat het restaurant op maandag los is. Heerlijk lopend buffet met allemaal lekkers en een zeer vriendelijke kok die waar je bij staat een heerlijk stukje vlees of vis bereid. En een geweldige kinderhoek met minibioscoop voor de kinderen.