• Lid sinds 29 mei 2016

STAN & CO.

Arnhem

Anique Wassink heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anique Wassink's profielfoto
    Anique Wassink heeft een recensie geschreven voor STAN & CO.

Mijn man en ik zijn gister 28 mei bij stan&co wezen eten, dit in verband met ons 3 jarig huwelijk. Wij hadden afgesproken daar om 14:00 te zijn. Van te voren al aangegeven wat wij precies wouden en of sam en co daar wat leuks mee konden doen. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en gefeliciteerd door de medewerkers. Dat was al een leuke binnenkomst. Er was een mooi tafeltje gereserveerd met daarop een leuk bordje met de tekst "Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, op naar de 4 jaar." Ook dit was erg leuk.

De bestelling werd nog een keer doorgenomen (vlees en vis) om daar ook een bijpassende wijn bij te schenken. Tijdens het wachten kwamen ze twee glaasjes champagne brengen. Bijpassende wijn werd een heerlijke rosé. Deze rosé kregen wij ook van het huis in verband met ons huwelijk. Toen kwamen de hapjes op tafel, wat er mooi uitzag. Wij hadden kleine en grote porties genomen. Erg lekker, maar in verhouding een beetje weinig. Wij zijn niet van zulke grote eters, dat scheelt.

Voor de rest een leuke en fijne middag gehad. Lekker eten en drinken.