• Lid sinds 4 juni 2012

De Woerd

Elst

Anholt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anholt's profielfoto
    Anholt heeft een recensie geschreven voor De Woerd
    Nederlands Elst

In een woord “eens maar nooit meer”.
    Zaterdag ivm 65e verjaardag van mijn schoonmoeder hier gaan eten. Toen wij zelf naar ons tafel moesten lopen, hing er rond onze tafel een onaangename lucht, wat ons opviel waren de vette tafels, ronduit ranzig. Misschien door nog een oude servet die onder onze tafel lag. Het personeel was erg onsympathiek. Inzicht in hoeveelheden van friet en salade voor het aantal personen is er niet, 1 klein bakje salade, 1 klein bakje friet voor meerdere personen. Dit kun je van tevoren vragen, weggooien van eten is natuurlijk zonde dat is begrijpelijk. Mijn soep is gewoon uit blik, zonder kruiden. De sliptong, 3 stuks, waren mooi van grootte, de kwaliteit niet bijzonder. Wij zijn erg teleurgesteld en (ikzelf heb zoiets van er zijn ook mensen zijn die dit eigenlijk niet kunnen betalen) dan erg uitkijken naar het etentje en dan wordt er zo met je geld omgegaan als of het niets is, heel pijnlijk.
    Bij het verlaten geen bedankt of tot ziens.
    Hart voor de zaak is hier ver te zoeken. Een tip misschien de fooi vooraf betalen? Of voldoende wijn, wij waren in ieder geval niet onder invloed… vandaar deze nuchtere recensie. Natuurlijk moet je het zelf gewoon eens proberen wie weet is het dan wel ok, hopelijk.

1,4