• Lid sinds 11 juli 2014

De Krom

Spijkenisse

Angelique Verbrugge heeft nog geen foto toegevoegd

1. Angelique Verbrugge's profielfoto
    Angelique Verbrugge heeft een recensie geschreven voor De Krom

Duidelijk ons lievelings eetcafe! Waarom? Fantastisch vlees, super kwaliteit/prijsverhouding.
    Ook de slibtong en shashimi zijn heerlijk. De kok weet hoe hij vlees en vis moet behandelen en dat is gewoon altijd lekker als je goede producten gebruikt, en dat doen zij!

Wij eten ook graag in sterrenzaken en zijn zelf ook niet vies van koken, we zijn dus wel wat gewend maar de Krom stelt nooit teleur wat ons betreft.

Service is ook altijd vriendelijk en sommige medewerkers zijn zelfs super enthousiast en vrolijk!
    Sfeer, gewoon casual en gezellig.

Ik lees veel over de witlof... ik vind dat die moet blijven want hij is super lekker, ik bestel 'm zelfs als hij niet bij mijn keus komt. Misschien een keus van t seizoen als extra optie voor mensen die het zat zijn?

Op donderdag is er altijd een koopavondmenu en kun je voor 7,50 een lekker gekruide kipsate eten of schnitzel. Ook is er vaak een variant van ossenhaas/varkenshaasstukjes voor 12,50.

Wij hebben heel familie en vriendenland er al mee naar toegenomen en de meeste keren zonder ons terug!.