• Lid sinds 8 januari 2013

Kook.

Roosendaal

Angela heeft nog geen foto toegevoegd

1. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor Kook.
    Internationaal Roosendaal

Dit was voor mij de vijfde keer bij het kookpunt. Tot nu toe was het erg goed bevallen, maar na deze keer weet ik niet of ik nog terug wil. De borden werden al weg gehaald op het moment dat je de laatste hap aan je vork had zitten, en in het geval van mijn zoon zelfs daarvoor al. Met vlees en al (wat hij nog op wilde eten) werd het bord onder zijn neus vandaan gehaald. Hij was te verbijsterd om te reageren.
    Wij vonden het ook erg vervelend dat we de laatste 20 minuten bijna weg gekeken werden. Toen wij nog 5 minuten hadden en we nog een bolletje ijs gingen halen was alles (inclusief het briefje waarop staat hoe lang je nog mag) weg gehaald en de tafel schoon gemaakt ondanks dat de 'buren' hadden aangegeven dat we er nog gewoon waren. Zeer klant onvriendelijk!
    Het eten heb ik al de keren goed gevonden, ruim aanbod en vriendelijke koks, maar je moet vooral niet op een drukke zaterdagavond aan een van de lange tafels gezet worden, want je zult moeten wachten met eten halen totdat iemand van de rij achter je plaats heeft gemaakt (erg nauw) of jemoet het niet erg vinden iemand een por inzijn rug of tegen zijn hoofd tegeven als je je een weg door het nauwe pad wilt banen. Tot nu toe heb ik het aan iedereen aangeraden daar te eten, maar nu stel ik deze mening helemaal bij. Zolang hier niets aan veranderd zie je ons niet meer!

6,7
  2. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Kleine Verschil

Verschillende keren hier gegeten (lunch). Super gezellig en knus. Vriendelijk personeeel.
    Wel was er 3 van de vier keer iets mis gegaan met het eten --> verkeerde bestelling. (mijn man kreeg uiteindelijk wel het goede, maar toen was het bord van mij onder een warmhoudplaat oid gezet waardoor het vlees helemaal taai was geworden), een keer was de patat nog rauw, de tweede keer was het wel beter maar zeker niet goed doorbakken. En de derde keer kreeg ik de zalmschotel zonder zalm.....Desondanks zeker een aanrader we komen iedere keer weer terug voor de sfeer en ten slotte werden mijn klachten iedere keer verholpen.