• Lid sinds 18 februari 2016

No Nonsense

Amersfoort

De Hommel

Beek en Donk

Angela van den Broek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Angela van den Broek's profielfoto
    Angela van den Broek heeft een recensie geschreven voor No Nonsense

Met een gezelschap van 8 personen via social deal gereserveerd voor een zaterdagavond. Bij binnenkomst wordt een ander gezelschap niet heel vriendelijk aangesproken op het feit dat ze een maxi cosi bij zich hadden. Na aangeschoven te zijn aan tafel dienen de menu’s gedeeld te worden omdat er niet genoeg zijn. Zodra we aan het voorgerecht zitten komt er nog een gezelschap binnen die bepaald de wind van voren kregen omdat onverwachts twee personen niet mee waren gekomen. Bij het hoofdgerecht werden 7 borden al uitgeserveerd en een persoon kreeg een leeg bord om alvast wat van de aardappeltjes en salade te eten. Na een tijdje wachten werd dit laatste bord ook geserveerd. Bij de vraag of we nog wat drinken konden bestellen en er aangegeven werd ik kom zo bij je terug hebben we 10 minuutjes mogen wachten. Toen het toetje eenmaal kwam en we 5 dame blanche besteld hadden kregen we 2 desserts met vanille ijs en de overige 3 met slagroomijs. Er kwam vervolgens nog een gezelschap binnen die 3 uur gereden hadden om via social deal ook te eten en die vrij onbeschoft te horen kregen dat ze social deal niet meer konden gebruiken. Het eten was prima alleen de service en sfeer kan stukken beter!

2. Angela van den Broek's profielfoto
    Angela van den Broek heeft een recensie geschreven voor De Hommel

Op Valentijnsdag hier wezen lunchen. Het eten was erg lekker en is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding. Wat we erg jammer vonden was de ontzettend lange wachttijd op het eten. Tussendoor ook niet langs gekomen om te vragen naar drinken. Al met al was het prima maar de volgende keer mag er op een feestdag als Valentijnsdag wel meer personeel op de vloer en in de keuken staan om het allemaal bij te houden.