• Lid sinds 30 juni 2019

Het Kabouterwoud

Zuidwolde dr

Ancher heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ancher's profielfoto
    Ancher heeft gereageerd op een recensie van Het Kabouterwoud

Zoals je in mijn recensie kan lezen hieronder hebben wij er totaal geen punt verder van gemaakt. Ook wij snappen dat we (ook bij hitte) op de gereserveerde plekken moeten zitten. Maar vragen staat vrij toch? Het ging meer om de reactie van de baas zoals je kunt lezen in mijn recensie. Daarnaast waren we echt geen half uur te laat en hebben we ons zeker ingelezen! Er stond bij dat er koude en warme gerechten bij inbegrepen zouden zijn : vind jij ananas of geraspte kaas een koud gerecht?? Maar snap best dat die baas zijn andere gasten graag wel tevreden houdt, en tsja, een leugentje tegen gezichtsverlies is dan wel begrijpelijk ;)

2. Ancher's profielfoto
    Ancher vindt de recensie door Wilco wijbenga voor Het Kabouterwoud leuk

Wilco wijbenga

Slechtste restaurant ooit uur wachten en dan heb je 3 skrale bakjes beleg voor op je pannenkoek terwijl er op de advertentie staat warme en koude gerechten en dan krijg je pannenkoek met een bakje kersen en een bakje ananas en dat noem je warm en koud gerecht en dat voor 27,50 als je gesloten word lach ik je uit je moet je schamen.
    Ze zouden je gelijk de bak in moeten sturen.
    Gr Wilco Wijbenga

3. Ancher's profielfoto
    Ancher vindt de recensie door Harold voor Het Kabouterwoud leuk

Het eten is goed, de bediening is redelijk maar het keuken personeel waarschijnlijk ook de leiding totaal onprofessioneel. De dames doen hun best. De wachttijd was voor de zoveelste keer bijna een uur. Zonde van deze locatie, tijd voor een andere eigenaar. Na 4 keer eten waarvan alleen de eerste zonder problemen. Zijn we er nu wel klaar mee.

4. Ancher's profielfoto
    Ancher vindt de recensie door Nicole voor Het Kabouterwoud leuk

Erg slechte ervaring bij Kabouterwoud. De bestelling voor het drinken werd netjes bezorgd, maar van de twee broodplanken kregen we er na anderhalf (!) uur maar eentje. Daarna moesten we nog eens drie kwartier wachten op het hoofdgerecht! Natuurlijk diverse keren gevraagd waarom het zo lang duurde, jongedame vertelde netjes dat er iets was mis gegaan, maar kwam niet met oplossing.
    Geen leidinggevende aanwezig, alleen jonge meiden die hun best deden, maar duidelijk geen horeca ervaring hadden. Zonde, want het kan echt zo veel beter met een beetje aandacht en aansturing.

1 positieve stem1 negatieve stem
  5. Ancher's profielfoto
    Ancher vindt de recensie door Aimée Duchateau voor Het Kabouterwoud niet leuk

Heerlijk gegeten. Leuk restaurant voor kids. Jammer dat er een andere asociale gast heel hard ging schreeuwen(schelden) door het restaurant omdat ze het ergens niet mee eens was. Maar hier kan de eigenaar niks aan doen natuurlijk.

6. Ancher's profielfoto
    Ancher heeft een recensie geschreven voor Het Kabouterwoud

We hadden voor 12 personen gereageerd en we zouden onbeperkt 3 uur lang mogen eten van pannenkoeken met koude en warme gerechten. Bij binnenkomst gevraagd naar een andere plek omdat het zo warm was in de serre. Dit was helaas niet mogelijk, gezien drukte. Begrijpelijk, dus we gingen gewoon zitten. Kwam de baas vervolgens melden dat we dan maar een andere dag hadden moeten reserveren ivm dat het de hele week al heet was (pardon?) Dat was voor ons niet mogelijk. Deze reactie was meteen al een minpunt. Na een uur en een kwartier wachten stond het eten pas klaar. Dit was ECHT NIET voldoende voor het aantal personen. Bovendien werden we er door de eigenaar van tevoren al op geattendeerd dat wij onze 'handen niet als hijskranen' moesten gaan gebruiken en dat het dunne pannenkoeken waren. Het beleg werd niet aangevuld, maar de pannenkoeken wel. Uhmmm daar betalen we voor? Het is toch ONBEPERKT? Bovendien noemde de baas ananas en geraspte kaas een koud gerecht. Nou sorry hoor maar dat is toch echt een topping. Als laatste werd er dan ook nog door de baas benoemd dat we maar beter hadden moeten lezen toen we de drankjes gingen afrekenen.. Totaal respectloos naar je gasten toe! Toen we vervolgens naar een ander restaurant gingen zagen we dat de gasten die er VOOR ons waren toen pas hun eten kregen. Deze baas is totaal geen restaurant waardig.

1,8
    1 positieve stem1 negatieve stem
  7. Ancher's profielfoto
    Ancher heeft gereageerd op een recensie van Het Kabouterwoud

Die 'asociale gast' zoals jij deze benoemd schreeuwde wel degelijk om een reden. We hadden voor 12 personen gereageerd en we zouden onbeperkt 3 uur lang mogen eten van koude en warme gerechten. Na een uur en een kwartier wachten stond het eten pas klaar. Dit was echt niet voldoende voor het aantal personen. Daarnaast werden we er door de eigenaar van tevoren al op geattendeerd dat wij onze 'handen niet als hijskranen' moesten gaan gebruiken en dat het dunne pannenkoeken waren. Het beleg werd niet aangevuld, maar de pannenkoeken wel. Uhmmm daar betalen we voor? Het is toch ONBEPERKT? Bovendien noemde de baas ananas en geraspte kaas een koud gerecht. Nou sorry hoor maar dat is toch echt een topping. Als laatste werd er dan ook nog door de baas benoemd dat we maar beter hadden moeten lezen.. Totaal respectloos naar je gasten toe! Dus ja, logisch dat we boos waren!!