• Lid sinds 18 november 2013

Sinds eind 2013 werkzaam als Web Content Manager bij Eet.nu.

Los van mijn job, ga ik ook graag eens lekker uit eten. De recensies die hieruit voortvloeien, zijn dan ook gebaseerd op mijn eigen ervaring en persoonlijke mening. Ik ben dus niet in dienst van Eet.nu als recensent en mijn mening kan niet als representatief voor Eet.nu's mening als restaurantgids gezien worden.

Bericht van johan

• Goedendag ik heb een hele vreemde vraag maar ik word sinds vanmiddag lastiggevallen door iemand een ene robert welke mij hele vreemde berichten stuurt. Dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Wat kan ik hier tegen doen want deze persoon komt op mij nog agressief over. Vriendelijke groet.

• Beste Johan,

Na aanleiding van dit bericht ben ik even gaan kijken naar het spinnenweb van accounts dat gebruikt is om positieve recensies over Rio Santa te plaatsen en daaruit is gekomen dat uw account, samen met een aantal anderen gekoppeld zijn aan die van de restaurateur van Rio Santa.

Uw recensies zullen daarom afgekeurd worden, en daarmee zullen de vervelende berichten van Robert onder de recensie ook onzichtbaar worden.

Met vriendelijke groet,

Tom-Eric Gerritsen

• Dit is ongeoorloofd ik ben al jaren lid van uw community en plaats alleen berichten waar ik daatwerkelijk geweest ben.

• Beste Johan, wanneer we 4 verschillende IP-adressen zien die gedeeld worden met het account dat gebruikt wordt om Rio Santa's restaurantvermelding te beheren EN een ander account dat ook positieve recensies plaatst en heel actief is in de reacties van negatieve recensies, dan verdwijnt bij ons het vertrouwen in de oprechtheid van uw mening.

• Ik vraag me af wat ik met een ip adres te maken heb van iemand anders. Ik heb er zelf maar 1. Ik heb zojuist het betreffende restaurant telefoninsch op de hoogte gesteld van dit gebeuren. En deze man melde mij dat hij flink wordt lastiggevallen. Ik hou zelf niet van dit soort praktijken en hou mij hier ook verder afzijdig van.