• Lid sinds 1 oktober 2009

Claerenbeek

Ganache

Rosé

Breda

Amber heeft nog geen foto toegevoegd

1. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Claerenbeek

Ik vond het werkelijk helemaal super! De tapas waren een smaaksensatie met name de peer met camembert! We kenden deze nieuwe claerenbeek nog niet maar gaan zeker terug! De rode huiswijn was ook erg lekker. De bediening was supernetjes en de hele ambiance was leuk mooi en gezellig. Aanrader!

2. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Rosé
    Nederlands Breda

Ik vind dit een eetcafé met restaurantprijzen. Overgewaardeerd. Het was absoluut niet bijzonder de keer dat wij er aten. Daarbij heb ik ze de mozzarella van de euroshopper bij de ah zien inkopen met tientallen dus er ligt een behoorlijke marge op. De ambiance is mooi en sfeervol, maar prijs/kwaliteit is niet in balans.

5,9
  3. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Moeke
    Nederlands Breda

We kwamen hier vroeger vaak maar het is steeds slechter geworden. Toen mijn man er met 2 vrienden ging eten kregen ze 1 zakje friet erbij. Toen hij hier iets van zei dat het normaal 1 zakje per persoon is, was het antwoord dat ze pas bij konden bestellen als het zakje leeg was. Nou dat slaat toch echt alles lijkt me.

4,3
  4. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Zeezicht
    Nederlands Breda

Voor diner zou ik dit niet aanraden. Het is kwalitatief gewoon niet goed, teleurstellend. Het eten is niet lekker, in elkaar geflanst en daardoor in verhouding te duur. Voor lunch weer wel een absolute aanrader. Bediening kan qua vriendelijkheid ook beter, dan bedoel ik het restaurant, niet het café beneden dat is weer totaal anders. De locatie is wel weer mooi als je aan het raam zit met uitzicht op de markt maar voor het eten zou ik er niet heengaan.

5. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Italia

Goed en goedkoop. De pizza's zijn nog steeds van erg goede kwaliteit, al jaren. Bediening tja, ze willen veel mensen, zo snel mogelijk, daardoor een wat gehaaste en rumoerige sfeer. Maar niet onvriendelijk. Het is er altijd wel gezellig. Nadeel, slechte ventilatie, je kleren en haar ruiken zelf ook volledig naar pizza als je buiten komt. Maar misschien ben ik de enige die daar weer op let.

6. Amber's profielfoto
    Amber heeft een recensie geschreven voor Ganache

Wij vonden het hier erg goed, zeker prijzig maar de kwaliteit was ook erg goed. Het enige wat wij minder vonden is het onbreken van de menukaart, voor mensen die niet van verrassingen houden is dit wat minder. Want je blijft vragen.

Verder absoluut aanrader, inrichting ook mooi, bediening vriendelijk en snel.