• Lid sinds 28 mei 2011

Vlaardingen

Gallo d'Oro

Vlaardingen

amber heeft nog geen foto toegevoegd

1. amber's profielfoto
    amber heeft een recensie geschreven voor Gallo d'Oro

amber

Heb in totaal hier 3x gegeten. De eerste keer was het slecht. Had lasagne, maar dit smaakte echt nergens naar. Nagerecht was wel goed. Ik wilde hier al niet meer eten maar ben toen toch voor de 2e keer gegaan vanwege afscheid collega en dat werd daar gegeven. Dus moest wel. Tot mijn verbazing dit keer goed gegeten. Had gerechten van de kaart besteld die niks met Italiaans eten te maken hebben, dus lag misschien daaraan...?. Afijn de 3e keer daar ook gestrand omdat ik en tafelgenoten bij een andere zaak wilden gaan eten maar die uitgerekend op die dag een besloten feest hadden. Nou ja, zie dan nog maar eens ergens een tafeltje te vinden op vrijdagavond...

Nou hier dus. Vanwege de laatste ervaring met zalm op toast had ik deze weer genomen. Nou hier komt ie... plakken zalmfilet met 3! stukjes zeer dun gesneden stokbrood. Dat was wel anders dan toen! Afijn vanwege de honger toch opgegeten, maar was intussen wel bang voor het hoofdgerecht. En mijn twijfels waren terecht. Mijn in roomboter mals gebakken sliptongetjes bleken droog en doorbakken te zijn. Dit was zo teleurstellend dat ik hier toch de eigenaar op heb aangesproken. Hij keek moeilijk maar zag toch dat ik wel gelijk had. Heb hem aangespoord om te proeven maar dat deed hij niet. Denk dat hij het zelf ook niet aandurfde. Afijn hoefde hier niet voor te betalen, maar daar doe je het niet voor. Had nog steeds bere honger maar durfde het toetje echt niet meer aan. Heb ook gevraagd of ze een andere kok hadden ofzo.... Volgens de eigenaar niet. Al jaaaaaaren dezelfde. Nou ja misschien ligt het daar wel aan...............

Misschien als ik weer ga dat het dan wel weer ineens "goed" is, maar ik durf het echt niet meer aan.

3,5
  2. amber's profielfoto
    amber heeft een recensie geschreven voor 1613
    Nederlands Vlaardingen

amber

Donderdagavond hier gegeten met anderen. Dit restaurant gekozen vanwege de goede recensies.

Zaak is netjes verbouwd en oogt fris. Jammer van de plastic rozenkransen over de gehele lambrisering. Was wel héél rustig. Waren maar 2 tafels bezet, waaronder die van ons. Gekozen voor 3 gangen-menu voor Euro 29,95. Helaas voldeed het eten niet aan de verwachting. Had carpaccio vooraf. Pijnboompitten waren "muf". Als 2e gerecht had ik zalm gevuld met spinazie. Spinazie kwam rechtstreeks uit pot of pak. Geen verse spinazie dus. Zalm zelf was wel te doen. Als nagerecht een aardbeienbavarois met vruchten. Ik dacht zelf dat een bavarois een luchtig toetje behoorde te zijn. Deze was echter bevroren in het midden, dus leek wel ijs. Volgens mij niet de bedoeling. Ohja vruchten die ik erbij kreeg waren ook rechtstreeks uit pot. (bah) Mijn tafelgenoten waren ook ontevreden over het eten. Zij hadden een ander gerecht dus daar lag het niet aan.

Klachten gemeld bij serveerster. Ze zou het doorgeven aan de kok. Later nog gevraagd of er nog wat gedaan wordt met klachten. Zij bleef het antwoord hierop schuldig. Dus waarschijnlijk niet.

Wil je eten voor een redelijke prijs en ben je niet culinair ingesteld dan kun je hier terecht. Maar voor ons was dit de eerste en laatste keer.

Wc's wel netjes en schoon.

5,5