• Lid sinds 16 december 2015

Adana

Oss

AM heeft nog geen foto toegevoegd

1. AM's profielfoto
    AM heeft een recensie geschreven voor Adana

Van de week hier wezen eten na de beoordelingen gelezen te hebben. Ik moet zeggen dat niets overeenkomt met de beoordelingen. Zowel de service, sfeer en het allerbelangrijkste, het eten, kwam niet overeen! Wat een waardeloze tent.

We hadden als voorgerecht linzen soep bestelt. Voor ons klaagde een andere tafel over de soep. Maar dacht dat het wellicht aan hun smaak voorkeur lag omdat ze wellicht niet zo bekend zijn met de Turkse keuken. De linzen soep werd gebracht en ja hoor! Het leek wel alsof ze de linzensoep van linzen poeder hadden gekookt. Er zat helemaal geen smaak aan. Je proefde alleen maar wat poeder die iets van een linzensmaak moest voorstellen. Probeerde het nog met zout op smaak te krijgen maar tevergeefs.

Als hoofdgerecht hadden we lamskotelet besteld, nadat we te horen kregen dat ze geen lama-spies hadden. Het duurde maar liefst 40-50 minuten voordat we het hoofdgerecht kregen! En dat ook nog eens niet compleet! Als excuus werd vertelt dat het heel druk was in de keuken. Er was naast ons maar nog 1 tafel bezet in het restaurant! De lamskoteletten waren goed mals maar het was veel te zoutig. En dat zegt iemand die normaal al best veel zout op zijn eten neemt.

Voordat het hoofdgerecht werd geserveerd, werd de salade schotel gebracht. Nou je kon gelijk aan de tomaten proeven dat ze al een tijdje in de vriezer lagen en verre van vers was. De serveerster was vergeten dat ik ook een glas cola had gevraagd want ze was te druk om met haar collega te praten en totaal geen oplettendheid. Na een half uurtje heb ik het maar gelaten, want had geen zin meer om nog maar een klein beetje geld te betalen aan dit restaurant! Want me hoofdgerecht was al bijna op z'n einde en wou zo snel mogelijk betalen en wegwezen!

Nooit meer en zal ook niemand aanraden! Om voor een voorgerecht en hoofdgerecht €53 voor 2 personen neer te tellen en zo een slechte kwaliteit aan eten en service te krijgen en na 1 uur je hoofdgerecht te krijgen die ook nog niet eens compleet was!

3,3