• Lid sinds 20 september 2012

2. 't Roerpotje

Roermond

Evviva

Heerlen

Alyssa Metsemakers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers is Sharon Delescen gaan volgen.
  2. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers vindt de recensie door Julia voor Sanchos leuk

Op 18-7-2011 voor het eerst bij Sanchos gegeten. Het was heerlijk. Allerlei kleine gerechten, maar toch meer dan voldoende. Leuke sfeer en vlotte, aardige bediening. Een aanrader!

3. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers vindt de recensie door Loes voor Sanchos leuk

Loes

Leuk ingericht restaurant waar je volop keuze hebt uit lekkere gerechtjes. Ik ben samen met een vriendin gaan eten en we hebben zoveel mogelijk verschillende gerechtjes geprobeerd die allemaal even smakelijk waren. Zelfs het nagerecht was een selectie van lekkere toetjes. De bediening was attent en vriendelijk en het eten werd snel geserveerd. Een aanrader waar we zeker snel terug komen voor weer een leuke avond.

4. familie reinders

2 weken geleden hier gegeten op een zaterdag, de zaak was helemaal vol!! En de sfeer was gezellig, wel maar een meid in de bediening maar die had alles onder controle en was heel vriendelijk. Duidelijke en goede uitleg en heel spontaan.Het eten was lekker, bakjes waren goed gevuld, we kregen helaas niet alles op van de 2e ronde. Wij komen hier zeker nog een keer terug!! En leuk dat je in een open keuken kan kijken.

5. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers vindt de recensie door nicole voor Sanchos leuk

Een super gezellige avond gehad met heerlijke, smakelijke tapas. Lekkere rode en witte wijn. Gezellig druk voor een woensdag. Goed personeel. Kortom aanrader!!!

6. Fam. Geraedts

Afgelopen zaterdag tapas gegeten bij Sanchos. Ze hadden net een verbouwing gedaan en nu kun je er onbeperkt tapas bestellen. We hebben enorm genoten! Een echte aanrader.

7. Hilbert van Koolwijk

Na 1.5 jaar weer gaan eten bij Sanchos. Destijds was ik totaal niet tevreden maar er is hier veel veranderd. Het nieuwe concept is echt een verbetering. Het eten smaakt goed, bediening is kundig. Wij komen nog een keer terug.

8. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers vindt de recensie door caro voor Sanchos leuk

Zondag 19 mei daar gegeten! Leuke avond gehad! Heerlijk eten, leuke sfeer, goed terras en het moet gezegd worden; de dame daar in de bediening is echt een horecatopper!! Liep het terras en binnen met 1 collega, erg vriendelijk, erg kundig weet waar ze mee bezig is!! Echt genoten!! 1 minpunt...ze serveren geen cocktails maar ach beide huisaperitiefjes (die zij ons aanbeveelde) smaakte heerlijk!!

9. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers vindt de recensie door Brenda voor Restaurant Kriti leuk

Wij zijn al meerdere malen met verschillende personen gaan eten in dit goede restaurant. Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is uitermate vriendelijk! Echt een pluspunt!

Vanavond gaan we weer, mijn familie is op bezoek en ik kan geen leuker restaurant verzinnen om ze mee te nemen.

Vooral de schotel voor twee is heerlijk, combinatie van vis en vlees! En genoeg! We nemen ons altijd voor om nog iets na te nemen, maar vaak komen we maar uit op een kopje thee..... meer past er niet meer in. En wij zijn hele goede eters.

Ga zo door! Prima tent, en tot vanavond maar weer.

Prijs/Kwaliteit verhouding is erg goed!

10. Jos & Truus

Een gezellig Grieks restaurant waar je heerlijk kan eten en drinken, bediening heel vriendelijk, parkeren is ook geen probleem wat wil je dan nog meer?

11. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kriti

Gisteren voor het eerst hier gaan eten omdat hun als een van de weinigen met deze carnavalsdagen wel geopend waren! Super dus!

Wij hebben heerlijk genoten als aperitief voor meneer een ouzo en speciaal voor de vrouwen ook iets heeeerlijks maar geen ouzo (ik ben daar zelf ook niet dol op).

Wij hadden beide een mixgrill uitgekozen nummer 106 + 111 en nog een losse portie calamaris en gamba's uit de oven. En vooraf een portie knoflookbrood.

Sjongejonge wat heerlijk! Het knoflookbrood met een portie calamaris vooraf was het het goede begin van nog veel meer lekkers...

De hoofdgerechten daarop waren ook verukkelijk goed van smaak, salades smaakte vers en verhoudingen verder prima!
    Helaas dat wij al wat gegeten hadden anders kregen we dit vast en zeker helemaal op!

De bediening was enthousiast en straalde dat ook uit, Fijn!! De rekening viel ons ook echt reuze mee met alles wat we gehad hebben dus
    Wij komen hier dus zeker weer terug, dat is mooi op 900m van huis

Groet Alyssa&michel

12. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers heeft een recensie geschreven voor Evviva
    Steakhouse Heerlen

Eet.nu is ook voor de wat mindere vermeldingen. Wij zijn nu al een aantal keer gaan eten bij dit restaurant wat ons altijd super bevalt. Nu dachten wij, na op hun website gezien te hebben dat je onbeperkt spareribs kunt eten voor 15,95 p.p dit ook te gaan doen!

Dit dus ook zonder de kaart gezien te hebben doorgegeven aan de bediening. Het was weer verrukkelijk en de bediening verder ook weer oke. Al met al dus een fijne avond gehad totdat het bleek dat volgens de bediening (iedereen op de hoogte zou zijn van hun nieuwe kaart) de spareribs voor ons 4 met 12 euro omhoog ging....(3 euro pp.) nu wil ik niet zeuren om de prijs maar het feit dat wij netjes aangeven dat op hun website 15,95 staat werden wij als gast gewoon met de volle prijs naar huis gestuurd zonder enig overleg mogelijk.

Wij vinden het jammer dat ze standvast bleef en voor iedereen, ga maar niet uit van de website want daar houdt niemand zich mee bezig, en om teleurstellingen die wij helaas hebben gehad te voorkomen altijd beter om te informeren blijkbaar.....

Toch zullen we niet wegblijven want verder hebben wij nooit iets te klagen ;)

13. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers heeft gereageerd op een recensie van Sanchos

Beste Job,

Voorheen waren de frisdranken 2,40 .. een redelijk normale prijs voor drankjes. Aangezien Sanchos,Roerpotje en MammaMia overgestapt zijn op nieuwe grotere glazen (1/3e groter dan een normaal flesje) hebben ze ook voor cola,colalight,7up,sinas de prijzen moeten verhogen. De frisdranken uit fles zijn verder dezelfde prijs gebleven.

Mvg.

Bewaren in lijst Sluiten
  15. Alyssa Metsemakers's profielfoto
    Alyssa Metsemakers heeft een recensie geschreven voor Evviva
    Steakhouse Heerlen

Hier afgelopen dinsdag voor het eerst gaan eten. Wauw, wat een mooie uitstraling, en wat hebben we hier heerlijk gegeten. Het eten was allemaal heerlijk vers, de 300gram steak goed mals en de uistraling was super en de bediening was ook erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit dus echt een dikke 10! Hier komen we zeker terug, ga zo door Evviva !!! Alyssa&Michel