• Lid sinds 28 september 2013

El Bando

Assen

alja heeft nog geen foto toegevoegd

1. alja's profielfoto
    alja heeft een recensie geschreven voor El Bando
    Steakhouse Assen

Ook wij hebben via Vakantieveiling gereserveerd en ook wij zijn niet erg tevreden over de kwaliteit en de klantvriendelijkheid.

Niets, maar dan ook niets heeft met Argentijns eten te maken.

Wij hadden de bonnen al gekocht en daarna pas de recenties gelezen die op alle fronten niet al te best waren. Die hadden we beter voor de veiling kunnen lezen, dan waren we nog €75,- rijker geweest. Maar goed, dat is een goede leer voor de volgende keer.

En ook nog een vette rekening gepresenteerd gekregen voor de drankjes en de broodjes.

Het eten was zeer ondermaats en weinig. Wij hebben thuis de oven met stokbroodjes maar aangezet om de nog aanwezige honger te stillen.
    Als er een opmerking wordt gemaakt over het eten dan komt de klantonvriendlijkheid helemaal naar boven. Jammer dat dit niet als een opbouwend kritiek wordt beschouwd, waar ze bij El Bando nog veel van kunnen leren.

Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik in deze tent kom.

Als El Bando al die slechte recenties van de veiling mensen nu eens gaat lezen en hier op in springt dan houden ze meer klanten over dan nu.

Het is nu veel incasseren en er weinig voor terug doen. Het is jammer dat deze bonnen nog via Vakantieveiling te winnen/kopen zijn.

El Bando - lees je recenties en doe er iets mee!

1,6
  2. alja's profielfoto
    alja schreef:

Niets, maar dan ook niets heeft met Argentijns eten te maken.

Als er een opmerking wordt gemaakt over het eten dan komt de klantonvriendlijkheid helemaal naar boven, tot het onfatsoenlijk en dreigende aan toe. Jammer dat dit niet als een opbouwend kritiek wordt beschouwd, waar ze bij El Bando nog veel van kunnen leren.

Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik in deze tent kom.

El Bando - lees je recenties en doe er iets mee!