• Lid sinds 17 juli 2011

De Gebroeders

Doetinchem

De Holle Bus

Gaanderen

Alieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alieke's profielfoto
    Alieke vindt de recensie door Alieke voor De Gebroeders leuk

Je zit heerlijk lekker op het terras. De bediening zeer vriendelijk en ben nog al een moeilijke eter, maar geen probleem voor de mensen daar.

Ik heb genoten van heerlijke gegratineerde champignons, gelukkig een keer een andere versie als de standaard gegratineerde champignons. (Zeker een aanrader)

Als hoofdgerecht de vegetarische lasagne, het zag er simpel uit, maar had hele verrassende smaken! Ook dit was zeer geslaagd!

Als toetje had ik een hangop en dit was echt verrukkelijk, zoet zuur bitter, perfecte smaken bij elkaar. Helemaal top!

Ik heb er een nieuw favoriet restaurant bij!

Zeker toen er op het einde van de avond nog een drankje van het huis werd aangeboden! Omdat we eerder die avond van tafel waren gewisseld, zodat er een groter gezelschap bij elkaar kon zitten.

2. Alieke's profielfoto
    Alieke vindt de recensie door Alieke voor De Holle Bus leuk
    Internationaal Gaanderen

Snelle bediening, voldoende keus en vooral zeer betaalbaar!

3. Alieke's profielfoto
    Alieke heeft een recensie geschreven voor De Holle Bus
    Internationaal Gaanderen

Snelle bediening, voldoende keus en vooral zeer betaalbaar!

4. Alieke's profielfoto
    Alieke heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders

Ik heb er een nieuw favoriet restaurant bij!