• Lid sinds 22 juni 2017

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Alice heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Vissersboot Den dolder voor Angelo's leuk

Met dit weer is het heerlijk vertoeven op het prominente Pompplein in Egmond aan Zee al mis ik zeker de buzz van de klassieke zaak de klok. Maar Angelos Restaurant is een zeer goede successor.

Met het terras perfect voor de stand van de zon en het plein is het hier stiekem gezegd nog veel gezelliger en het eten, drinken maar ook het personeel is professioneel, snel en aardig.

De uitbaters en haar wederhelft zijn altijd in voor een lach of een goed geplaatste opmerking.

De salades en Pasta's smaken authentiek en zijn goed opgemaakt. Wij komen zeker nog eens terug naar Egmond en dan ook naar Angelo's.

2. Alice's profielfoto
    Van restaurant

Beste Marcel. Wat fijn dat je zoveel moeite hebt genomen om je spaarzame tijd te gebruiken om zelfs DRIE beoordelingen over jouw bijzondere bezoek aan ons samen te stellen. Echt super! Wat een werk moet dat geweest zijn om je bij al recensie sites aan te melden. Nu tel je echt mee hoor!!

Wij sluiten ons restaurant op het moment dat wij dat wensen en dat is iets dat inderdaad niet door jouw als enig overblijvende gast bepaald wordt. Wij begrijpen dat het een teleurstelling was dat je nadat je ons prachtige terras had ontdekt dit na 1.5 uur weer moest verlaten. U heeft in uw bezoek van ruim 1.5 uur zo genoten van EEN biertje dat u op het moment dat wij de tafel wilde afruimen hzelfs angstvallig het glas en ook de tafel vast hield. U kon en wilde gewoon niet bij ons vandaan!!.

Al met al betreuren wij het dat uw eerste bezoek aan een terras zo'n traumatische beleving is geweest. Maar geloof mij, als u dit iets vaker gaat doen dan gaat het wennen. Voor nu sterkte met het herstel van uw ego.

3. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Nettie en Harry Harms voor Angelo's leuk

Nettie en Harry Harms

Super en gezellig restaurant waar je heel ontspannen en gezellig kunt eten!! Prima keuken met gastvrij personeel! Een aanrader! 🍷🍹👍

4. Alice's profielfoto
    Van restaurant

Zo zie je maar hoe persoonlijk verwachtingen en recensies zijn van gasten.

Gisteravond hebben wij 380 gasten met veel plezier bediend en veel van deze gasten verwelkomen wij meerdere malen per maand.

5. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Melanie voor Angelo's leuk

Op aanraden van vrienden bij Angelo’s gegeten. We waren al een tijd niet meer geweest omdat het eerder wat was tegengevallen maar het restaurant heeft een nieuwe eigenaar dus dat moesten we gaan proberen.

De smaak van het eten en de porties zijn weer zoals het hoort. Zowel het restaurant als het terras zat helemaal vol en mensen stonden zelf buiten op het plein op tafels te wachten. Desondanks kwam het eten vlot door.

Vriendelijke bediening. De tiramisu is een aanrader. We gaan vaker terugkomen

6. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Chantell van boven voor Angelo's leuk

Chantell van boven

Gisteravond lekker gegeten en gezeten bij Angelo’s. Netjes ontvangen door de eigenaresse. We kregen een mooi tafeltje aan het raam.

Genoten van een lekkere antipasti en daarna heerlijke tournedos met rode wijn saus en de kinderen een kinderpizza. Leuke serveerster die ook tijd nam voor de kinderen. Ook de toetjes zijn een aanrader.

7. Alice's profielfoto
    Alice is Henk Van de Steeg gaan volgen.
  8. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Mitchell Venema voor Angelo's leuk

Lekker eten, super bediening en alles was naar wens. Kortom top ervaring

9. Alice's profielfoto
    Alice vindt de recensie door Sarina van Eiselstein voor Angelo's leuk

Sarina van Eiselstein

Heerlijk gegeten! Was niet gelijk een tafeltje dus mochten buiten op terras wachten met een drankje. Wij hadden beide heerlijk gegeten. Mijn man pizza diavola en ik pasta met garnalen. Nog nooit zo'n lekkere pizza gehad. Complimenten aan de chef.

10. Alice's profielfoto

Beste Henk,

Wat jammer dat het langer wachten je totale beleving bij ons restaurant zo heeft beïnvloedt. Jullie zaten heerlijk op ons zonnige terras en door een probleem met ons kassasysteem was jullie bestelling inderdaad niet in de keuken aangekomen. Dat is inderdaad heel vervelend maar nadat dit bekend was (20 min, nadat u besteld had) zijn uw gerechten met spoed aan u geserveerd. Dat u daarna de door u bestelde pizzas Hawaii en Peasana als smaakloos beoordeeld is waarschijnlijk meer beïnvloedt door uw irritatie over het feit dat u iets langer moest wachten dan door de werkelijke smaak. Het aanbieden van een tegemoetkoming was inderdaad mogelijk en helemaal geen probleem maar daarbij speelt de houding van onze gasten naar onze medewerkers ook een rol. Onze gasten zijn ons veel waard maar onze medewerkers meer.