• Lid sinds 30 januari 2009

1. -

2. -

3. -

Wageningen

alexandros heeft nog geen foto toegevoegd

1. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Christian de vreede voor Alexandros leuk

Christian de vreede

Geweldig eten met een top sfeer!!!

2. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

Beste heer zo gezellig vonden het er 70 man en u als jankerd heeft er lekker zitten eten en achteraf schrijft u dit wat bent u toch vals mvg Alexandros

3. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door van den anker voor Alexandros leuk

van den anker

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Het eten en de service waren prima in orde. Een relaxed avondje uit eten waarbij je zeker niet werd opjegaagd omdat er weer nieuwe klanten kwamen. We gaan er zeker op korte termijn nog een keer eten.

4. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

Beste mensen u zag hoe druk het is erg slecht van u om negatief te zijn overal als je met ze 2 ben krijg je een tafel voor 2 en overal moet je voor alles zoals mayonaise ook bijbetalen ook bij de snackbar waar u veel komt want ik begrijp uit u woorden u gaat nooit uiteten mvg Alexandros

5. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

We spreken allemaal Nederlands weet niet waar u geweest ben en kruidenboter vooraf moet je overal betalen en mayonaise als u dat bedoelt moet je ook voor betalen

6. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

wij hebben u een paar keer aangegeven of het goed was en u zei het was goed en het is wel erg om nu op internet zo over het personeel wat nieuw is ook nog zo slecht te praten was er toevallig zelf bij beetje vreemd toch en het is in de zaak 22 graden en had het aangegeven dat u man jarig was hadden we het wat gezellig gemaakt want u was niet gezellig mvg alexandros

7. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

beste m dat was niet de baas en de soufflé met feta kaas is en geen Goudse kaas de gambas gebakken worden in olijfolie dus weet in godsnaam niet waar u geweest ben en als het druk moet je overal langer wachten als je een vers product serveert anders kunt u beter gaan wokken of snackbar

8. alexandros's profielfoto

Beste,

Vervelend om te horen dat het u zo tegen gevallen is. Daar willen wij ons voor verontschuldigen. Om trend het stuk wat u schrijft dat het geen à la carte is wat wij u aangeboden hebben kan ik u het volgende melden, op uw bon van Vakantie veilingen staat aangegeven dat u voor bepaalde gerechten een extra bijdragen heeft van 2 euro. Tevens staat daar aangegeven dat er een weekendtoeslag bij hoort mocht u in het weekend komen. Wij vinden het daarom ook bijzonder spijtig om verwijten van oplichting te krijgen, aangezien u dit bij aanschaf van de bon al had kunnen lezen. Er is ook voldoende keuze onder de 8,50 en tot 16,50. Wat betreffende de desserts de onderste 3 waren al een poosje uit ons assortiment (helaas). Wij waren wachtende op een nieuwe kaart, deze hebben wij vandaag gekregen en daar kunt u deze desserts ook niet meer op terug vinden.
    Hopende het zo wat duidelijker gemaakt te hebben,

Met vriendelijke groet,

Team Alexandros Wageningen

9. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

beste steve heb dit onderzocht en u was erg onbeschoft en blijkbaar gaat u nooit uit eten want als je mezedes eet je dat gezamenlijk en op je gemak en je bent uit eten u vrouw drong er steeds op aan om gelijk 16 gerechtjes te bestellen en volle zaak en u was de enige die het niet snapte en u bent stiekem weggegaan zonder u drankjes af te rekenen en de andere gasten hebben dit ook aan ons gemeld dus zeer onbeschoft mvg alexandros

10. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Melissen voor Alexandros leuk

Wij hadden via vakantie veiling een etentje, had er niet veel van verwacht maar was erg lekker en goede sfeer. Wij gaan zeker terug, echt een aanrader. En het eten is heerlijk.

11. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Gonnie voor Alexandros leuk

Onze ervaring na al heel vaak hier gegeten te hebben is nog steeds heel prettig. We worden altijd hartelijk ontvangen, ondanks dat we altijd een vakantie veiling bon hebben. Alexandra is altijd heel behulpzaam en vriendelijk. Alexandros altijd even vrolijk. Het eten is er altijd weer prima. Mijn man had de mixgrill zoals altijd weer een heerlijk gerecht. Vandaag had ik inktvisringen. Heerlijk waren ze. Wij komen hier zeker nog vaak terug.

12. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Remy en Josine voor Alexandros leuk

Remy en Josine

Afgelopen dinsdag en woensdagavond bij Alexandros gegeten met een VV bon. Wij begrijpen de negatieve reacties niet. We werden heel vriendelijk welkom geheten door Alexandra en mochten zelf een tafeltje uit kiezen.
    Op de menu kaart staat heel duidelijk wat de VV menu's zijn. Het eten was prima en de smaak heerlijk.
    Gelukkig zijn de porties niet overdadig en ga niet "overvol" de deur uit. Maar zeker niet zo weinig dat je nog naar Mc Donalds gaat! Natuurlijk weet je dat de drankjes en een eventueel toetje voor eigen rekening zijn. Woensdagavond een nieuwe creatie ( toetje) van de kok uitgeprobeerd met banaan. Een toevoeging voor op de menukaart. Alexandra bedankt want ondanks de kou voelden wij ons aangenaam verwarmd en welkom.

13. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Jeannet voor Alexandros leuk

Een paar weken terug hebben we hier gegeten met 5 volwassenen en 1 kleine van 2 jaar. We hadden VV bonnen. Hartstikke lekker gegeten, volop aandacht voor de kleine (terwijl het restaurant toch helemaal vol zat). Live muziek, was niet te hard, er hing een gezellige sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar!

14. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Van Haren voor Alexandros leuk

Van Haren

Goede bediening, vriendelijk en open personeel. Een hele leuke avond gehad en zeker een aanrader!

15. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Bos voor Alexandros leuk

Bos

Na een wat mindere ervaring hier toch weer eens wezen eten; wat een tegenstelling. Het was top.
    We waren met meerdere personen en hadden (weer) een bon. Vorige keer was dat een deceptie, nu was het climax. Vorige keer 'gore gyros' en duidelijk minder gewaardeerd vanwege bon, nu was het gewoon (erg) goed. Mijn disgenoten hadden als voorgerecht keftedakia of zoiets; die overbekende gehaktballetjes in tom. saus, mijn partner had knoflook met brood en ik de mosselen in saus (midia). Dat laatste was erg goed gelukt; ik laat meerdere mensen proeven als ik het lekker vind en sowieso wisselen mijn partner en ik altijd eten met elkaar uit. Ze vonden het allemaal erg lekker en ik ook de gehaktballetjes.
    Het hoofdgerecht was Gyros, Suflaki en voor mij Moussaka. Ook weer erg lekker en goed; het kan dus wel!
    Het nagerecht was dame blanche en baklava; hier kan niet zoveel misgaan (en ging ook niet), de baklava smaakte ook gewoon goed, zoals het hoort.
    De sfeer was goed, je moet er wel van houden; harde life muziek met een griek die zich aan alle gasten even voorstelde. Wij vonden het leuk en we maakten een praatje. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Het geeft wel een bepaalde (Griekse) sfeer en dat maakt het inderdaad speciaal. Als het eten ook nog dik in orde is, dan wordt het een leuke avond. Het kan dus wel.
    Doe wat a.u.b. met de kritieken en zorg altijd voor een standaard niveau keuken. Niet alleen op zaterdagen, maar de hele week, het kan dus wel.
    Prettig dat we ook niet de hele tijd werden gestoord door gastheer of gastvrouw; bescheiden opstellen is erg prettig! Achter de schermen de zaken goed op orde houden houden is aan te bevelen voor elk etablissament waarin het draait om gasten. Dus; zo hoort het en ga aub zo door.
    Ga zo door en bedankt, Alexis

16. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Wageningen voor Alexandros leuk

Alexandros in Wageningen, ja....ik wist dat het er was, maar verder..... Het Griekse restaurant is gevestigd in ons mooie Wageningen, maar kende het alleen van het snelle langsrijden. Vandaag heb ik een tafel gereserveerd en mijn twee meiden meegenomen voor een etentje. Niet wetende wat aan te treffen, zijn we vertrokken. En zeker niet voor de laatste keer.
    We hebben al heel wat restaurtants bezocht, maar hier was er toch iets speciaals. Allereerst de sfeer, die bepalend was voor de hele avond. Een stel vrolijke mensen die het elke gast naar hun zin maken. De eigenaar die achter de bar en in het restaurant aan het zingen was in zijn moerstaals. Top!!!
    Waar de avond natuurlijk vooral om draait, is dat wat geserveerd wordt. Het eten is er klasse. Mals vlees uit een keuken waar de chefs begrijpen hoe een maaltijd te bereiden. We hebben het alle drie enorm naar ons zin gehad en uitermate lekker gegeten. Het is een aanrader, echt. Mocht u in wageningen zijn, en een etentje willen plannen, ga er eens langs, het zal u goed bevallen en zeker weer teruggaan. Wij gaan er zeker vaker eten.

17. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Lianne voor Alexandros leuk

Hier gegeten met een bon van etentjeveilen. Kwaliteit van het eten (zeker als je kijkt naar wat we ervoor betaalden) vond ik goed. De bladerdeeg met feta kaas was lekker, maar wel heel klein portie. De gyros als hoofdgerecht was heerlijk. Leek in eerste instantie ook een klein portie maar bleek toch wel genoeg om vol te raken.

Ik ben hier eerder geweest en toen was de eigenaar aanwezig. Deze was vriendelijk en attent. Deze keer was hij er niet en de bediening was vreselijk. Eén jongeman sprak amper Nederlands. Hij kwam op gegeven moment bij onze tafel staan zonder ook maar één woord te zeggen. Ik heb toen maar mijn bestelling opgegeven in de veronderstelling dat hij die kwam opnemen.. Men ontving de gasten niet als ze binnen kwamen, iedereen stond maar wat om zich heen te kijken en lege borden stonden heel lang op tafel, ook werd er amper gevraagd of je nog wat wilde drinken.

18. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Vos voor Alexandros leuk

Via vakantieveilingen met 8 personen gegeten, heerlijk was het, wel wat kleinere portie als andere die geen bon hadden. Maar ja kan niet anders als ze het voor die prijs doen. Super leuke sfeer zeer zeker door de livemuziek, kwaliteit van het eten was echt goed, voor herhaling zeker nog een keertje te doen.

19. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door U.Sjabbens voor Alexandros leuk

U.Sjabbens

Wij, kinderen en kleinkinderen, hebben het ons alles goed laten smaken.
    Het is er gemoedelijk de sfeer is goed,
    heerlijke Griekse geuren van gerechten verwelkomden ons.

20. alexandros's profielfoto
    alexandros vindt de recensie door Gerard Renes voor Alexandros leuk

Ik ben vanavond samen met mijn vrouw gaan eten in Alexandros. Wij zijn hier al vaker geweest en deze keer hadden wij een bon via vakantieveilingen.nl. Het eten was lekker en de porties waren groot genoeg. Sterker nog, we hadden allebei meer dan genoeg en we zijn grote eters.

De bediening is netjes en toen mijn vrouw een glas water bestelde, zijn hier geen kosten voor berekend. Het gaat niet om de kosten, maar dit getuigt van een attente en nette service. Verder liep er genoeg personeel in de zaak. Dit vinden wij een pré, want lang wachten op eten en drinken is altijd vervelend.

Kortom: goed eten en drinken voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader!

21. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft gereageerd op een recensie van Alexandros

beste mourik erg jammer dat u bij ons deze ervaring heeft gehad en heel erg dat u niet mij of het personeel heeft aangesproken en het ergste is van alle gasten op zaterdagavond dan gaan we 3 keer vol u helaas de enige is die vies en niet culinair heeft gegeten ik begrijp dat u vaak in de snackbar komt maar culinair uiteten via vv en voor 2personen met voorgercht en allebei een hoofdgerecht voor een bedrag van 15 euro samen ja dan maar beter naar u snackbar ik hoop tot nooit meer ziens mvg alexandros

22. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste Tim, we hebben u helaas niet gezien bij de bar dus ik weet niet wat u bedoelt. We lopen in het weekend met genoeg mensen rond om iedereen vlot te bedienen. Als u zelf naar de bar moet gaan zoals u zegt had ik het zeker gezien. Helaas u vond ons restaurant niet voldoende, voor u geen probleem. Wens u bij andere restaurants succes, dan kunt u ons beter vergelijken.
    Mvg Alexandros.

23. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste gasten, bedankt voor al u recensies en de leuke avonden die we samen hebben doorgemaakt. Wens u alle fijne kerstdagen en een gelukkig 2012 en hopelijk zie ik u allen weer net zo vaak bij ons in de zaak. Xronia polla betekent fijne feestdagen.

24. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste pitta en kees het spijt me voor u ervaring maar we hebben 2 menus op de vakantieveilingen staan: de griekse tafel en het 3 gangenmenu. U had de griekse tafel dat houdt in diverse voorgerechten als vooraf en als hoofdgerecht tradionele hoofdgerecht dat staat er heel duidelijk in we hebben er 600 van in de week nogmaals als u weer biedt kijkt u aub goed uit waar op u biedt, hopelijk zien we u weer een keer terug voor onze bekende 3 gangen menu mvg alexandros.

25. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste gasten, het spijt mij zeer voor uw slechte ervaring. U heeft gelijk gehad over de gyros het was op uw bord extra gekruid wat normaal nooit gebeurt. Dat kunt u aan onze recensies zien de kok was uitgeschoten met de kruiden. De baklava is altijd vers, maken hem zelf dus niet uit de vriezer. En de wijn: onze wijnen zijn rechtstreeks van de wijnboeren. Ik geef u gelijk tot de gyros wat normaal nooit gebeurt maar voor de rest helaas niet. Het spijt mij nogmaals erg voor u, hopelijk krijgen we een nieuwe kans van u voor de toekomst. Mvg, Alexandros.

26. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste mevrouw het spijt me voor u ervaring met onze favoriete zaak. Wij lopen continu door de zaak u had ons ook kunnen aanspreken en u weet dat als u op een veilingsite biedt komt u in drukke zaken. Zoals ik ook al aangeef we geven 600 gerechten per week en als we zo slecht waren was de zaak niet elke dag bomvol en waren we ook niet landelijk het bekendste Griekse restaurant. Succes in andere zaken voor u. Mvg Alexandros.

27. alexandros's profielfoto

Beste mevrouw,

Het spijt mij voor uw slechte ervaring bij ons maar als u goed had gelezen is de 4 de gang koffie en als we zo slecht zijn zo als u over ons schrijft dan hadden we geen 600 gasten per week van vakantieveilingen en hadden we niet zo favoriet geweest. Jammer voor uw ervaring maar ik denk dat voor wat u zoekt u naar Griekenland zelf moet.

28. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste gasten, het brood wordt inderdaad afgebakken. Regelmatig hebben we het brood veranderd, van stokbrood tot Grieks brood of pittas maar nu hebben we ciabattas. Ik zou graag willen vermelden, u kunt ook niet verwachten dat als u voor 2 personen waar u ook heen gaat iets van een waarde van 55 euro nu voor minder als de helft heeft, want wij betalen ook aan vakantieveilingen een deel. Wij zijn een zaak, als u zelfs zonder een bon komt u dezelfde hoeveelheid krijgt en u kan ten alle tijden iets bijbestellen. Daarom krijgt u bij ons ook de kaart en bent u geen waardebonnummer. Excuses voor live muziek, wij zijn een restaurant die elke week live muziek neerzet. Door omstandigheden van onze muzikant kon het helaas niet doorgaan. U kunt altijd bij ons de sirtaki dansen, ook zonder live muziek.

29. alexandros's profielfoto
    alexandros heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Beste gasten, bedankt voor al u goede recensies en beste gasten van afgelopen weekend, het spijt mij heel erg voor uw nare ervaring. U weet dat ik door de zaak loop en aan de gasten van alles vraag. U had ook uw klacht bij mij kunnen neerleggen, dan had ik het ter plekke opgelost voor u.
    Ik hoop dat u ooit in de toekomst bij ons weer naar binnen loopt en dat ik de hoge goede recensies aan u kan waarmaken.
    Mvg Alexandros.