• Lid sinds 24 februari 2014

Ni Hao

Groningen

El Zorro

Buinen

Alexandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alexandra's profielfoto
    Alexandra heeft een recensie geschreven voor Paviljoen De Bloemert

Dramatisch. Locatie prachtig, maar wat een slecht georganiseerde boel. De bediening was dramatisch slecht georganiseerd en de eigenaresse was erg onvriendelijk. Het 1e drankje met bestelling werd opgenomen. Daarna, ondanks enkele keren wenken niemand meer gezien. Er liep toch genoeg personeel rond, maar het leek erop dat ze zelf ook niet doorhadden wat te doen. We zagen ook meerdere tafels die na een lange tijd wachten maar weer vertrokken zonder iets te hebben kunnen bestellen. Na dik anderhalf uur gevraagd waar het eten bleef. Met een kortaf dat komt zo vervolgens na een extra half uur nogmaals geinformeerd. Met een het is druk, dus wachten (inmiddels was het terras half leeg) gevraagd of we dan nog wat konden drinken. Dat moest blijkbaar iemand anders weer regelen, maar die kwam nooit opdagen. Na 2 en een half uur met in totaal 1 drankje gehad te hebben, het drankje maar afgerekend en een friettent opgezocht. Bij de vraag waarom dit zo ging, alleen maar een woeste blik + een hoop gemopper aan de kassa over andere zaken die misliepen waar wij niets mee van doen hadden. Als de eigenaren van deze tent verstandig zijn, dan huren ze iemand in die verstand heeft van horeca om de tent en het personeel te leiden, want ze hebben er absoluut geen kaas van gegeten.

1,8
  2. Alexandra's profielfoto
    Alexandra heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

Top gegeten. Veel keuze en, ondanks vol restaurant geen lange wachttijden. OK het toetjesbuffet was goed en uitgebreid. Komen zeker nog eens terug.

3. Alexandra's profielfoto
    Alexandra heeft een recensie geschreven voor El Zorro
    Steakhouse Buinen

Heerlijk gegeten, de paella (moet je bij reserveren al bestellen) was erg goed, alsmede de tapas. Enige minpuntje. Voor 3 personen Tapas vond ik de prijs erg hoog vooral omdat je maar ook maar 1 hapje van elk per persoon krijgt. Dat vond ik wat karig. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

4. Alexandra's profielfoto
    Alexandra heeft een recensie geschreven voor De Biltsche Hoek

Wij gaan er nooit meer heen. We zaten met 8 man aan tafel. Het stokbroodje in de uiensoep was keihard en niet te eten. Bij 3 mensen was het vlees droog en taai, bij 1 compleet rauw, na een klacht bij de ober werd het vlees terug in de pan gedaan !! En bleef er een soort van oneetbare zwarte steen over. Na klachten en aandringen heeft men dit van de rekening gehaald. Vele mensen in de bediening, maar weinig kennis, regelmatig werden bestellingen van onze tafel verwisseld met die van de buren. Weinig vragen over het menu konden direct beantwoord worden.

€ 4,50 voor een flesje wit bier en € 1,25 voor een klein bakje mayonaise, vond ik schandalig. De plakjes eendenborst waren op 1 hand te tellen, de rekening echter niet op 2! We hebben regelmatig frietjes bijbesteld want de porties waren erg klein. De rekening stond totaal niet in verhouding met hetgeen we gegeten hebben.

Slechte ervaring, ik raad iedereen af hier naar toe te gaan.

1,2