• Lid sinds 22 september 2016
  • Leeftijd: 44

Eetcafé Twins

Arnhem

Alexander IJsendorn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alexander IJsendorn's profielfoto
    Alexander IJsendorn heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Naar aanleiding van de prima recensies en de naam Twins (wij hebben namelijk tweelingdochters) hebben wij gekozen om met ons gezin (twee volwassenen en drie jonge kinderen, waaronder dus onze tweeling van 3 jaar) bij dit eetcafé zondag 18 september te eten.

We werden prima ontvangen… niet heel enthousiast, maar het was oké. Vervolgens direct naar onze gereserveerde tafel begeleid, de drankjes en een mandje met vers gebakken stokbrood volgden vlot en we konden ook redelijk snel bestellen. Het viel ons wel op dat het bedienend personeel erg gehaast en gestrest oogde. Helaas bleek dit een voorbode van wat er deze avond zou gebeuren.

Na 5 kwartier wachten, waarin ons alleen het mandje stokbrood en drinken is gebracht, vroegen wij wanneer wij ons eten konden verwachten. Volgens de gastheer was de kok daar op dat moment mee bezig en zou het er ieder moment aan kunnen komen.

Na 6 kwartier hebben we een serveerster aan haar jas getrokken en gevraagd of wij nog iets te drinken konden bestellen en nogmaals gevraagd waar ons eten bleef. Op de vraag of er in ieder geval een bak met frietjes op tafel kon komen, want onze kinderen begonnen toch wel wat ongeduldig te worden, werd helaas niet gereageerd.

Een aardig ouder echtpaar zat vlak naast ons aan een tweepersoonstafeltje en heeft zelfs de bediening aangesproken met de vraag iets te regelen voor ons. Niet dat onze kinderen lastig waren, verre van dat, ze hebben zich uitstekend gedragen en hebben lief gekleurd met de door ons zelf meegebrachte kleurpotloden en kleurplaten. Helaas heeft ook hun woordje geen reactie opgeleverd.

Toen er na 7 kwartier wachten (!!!) nog geen maaltijd op tafel stond hebben wij besloten op te stappen en zijn tot grote vreugde van de kinderen, maar tot groot verdriet van ons, naar het iets verderop gelegen restaurant met de gele M gegaan waar we in no-time wel iets konden eten.

De drankjes hoefden wij niet af te rekenen, want de gastheer begreep dat wij weg wilden, maar hij kon ons niet uitleggen wat er mis is gegaan.

Wij komen hier niet meer. Jammer, want het leek ons best een leuk tentje en de gerechten geserveerd bij de andere tafeltjes zagen er smakelijk uit.