• Lid sinds 21 oktober 2015

Legendarios

Holten

Bistro Le Papillon

Elburg

Albert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Stoof
    Internationaal Sneek

Heerlijk gegeten op het terras aan de gracht. Zeer vriendelijke bediening, zelfs onze hond kreeg alle aandacht en wat lekkers. Gevarieerd aanbod van stoofjes van scharrelvlees, eerlijke vis en zoveel mogelijk biologisch. Met mijn lastige voedselallergie werd uitstekend rekening gehouden. Het bedienend personeel maakt hier absoluut het verschil!

2. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Legendarios

Albert

Heerlijk gegeten vanavond bij Legendarios in Holten. Ons gezelschap van 9 personen (4 volwassenen en 5 jongeren) werd uiterst vriendelijk ontvangen in het stijlvolle en sfeervolle restaurant met een prachtig uitzicht op de golvende akkervelden. De kaart is gevarieerd en er was ruim voldoende keuze. We aten verschillende soorten vlees en vis en het was allemaal zeer smaakvol en fraai gepresenteerd. De bedoening was bijzonder vriendelijk en attent en ook oprecht geïnteresseerd in zijn gasten. De eigenaar, tevens chefkok, bereidde het vlees in het restaurant in het zicht van de gasten. Met een allergie van één van ons gezelschap werd goed en zorgvuldig rekening gehouden, waar nodig werden de gerechten aangepast. Kortom heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. De verhouding tussen de prijzen en de kwaliteit van het eten was echt prima.

3. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Bistro Le Papillon

Bijzonder lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant in vestingstadje Elburg. Gevestigd in een oud pand met zeer sfeervolle inrichting. Het eten was verrassend en uitzonderlijk lekker. Enthousiaste bediening die graag wat vertelde over het eten, meedacht en ook nog eens goed rekening hield met mijn voedselallergie.

Vooraf hadden we een fraai opgemaakte najaarssalade en een hertenpastrami. Als hoofdgerecht kozen we beide voor hert, een hertensukade en een hertenbiefstuk. Beide heerlijk mals en vergezeld van 'al dente' groenten, waaronder pastinaak en een wilde wortel. Ook het nagerecht was voortreffelijk, rabarberijs met stoofpeer en bastogne-ijs met verrukkelijke gepocheerde kruidige appel en panna cotta van appel, alle afzonderlijk erg lekker maar in de combinatie nog beter. Prima dessertwijn ook..

Dit alles voor zeer schappelijke prijzen, in een fraaie ambiance en met kundige gastvrije bediening, echt een aanrader. Jammer dat we niet dichterbij wonen....